OPPVARMING FØR STYRKETRENING!

Reklame | www.x-life.no

Hvordan varmer dere opp før trening babes? Jeg lovte jeg skulle dele oppvarmingsrutinen min med dere og here it is. Jeg la ut film av alle øvelsene på Instagram  i går. Link nederst i innlegget. Oppvarming er viktig for skadeforebygging blant annet.

For meg er det er MUST å varme opp før en beinøkt med disse 4 øvelsene. Det gjør at kvaliteten på beinøvelsene blir mye bedre så jeg anbefaler dere virkelig å teste det. Jeg gjør 6-10 repetisjoner pr øvelse også starter jeg beinøkten min med 1-2 sett med lettere vekter i selve øvelsen jeg skal gjøre. Det vil si at om jeg skal ta knebøy så gjør jeg 6-10 repetisjoner med 20 kg, også tar jeg 6-10 repetisjoner med 40 kg før jeg går opp til 60 osv. 

↓ SQUAT TO STAND


↓ AIR SQUATS


↓ THE WORLDS GREATEST STRETCH:


↓ ILIOPSOAS STRETCH:

Jeg håper dere tester ut øvelsene så kan dere kjenne forskjellen på for eksempel knebøyen deres. Plutselig klarer dere kanskje å komme litt dypere, det er mer behagelig i hoftene og knærne. Kanskje du til og med kan løfte litt tyngre! 😉

Hold meg isåfall  oppdatert da babes!

Crop hoodie HER! // Shorts – fra www.x-life.no utsolgt // Sneakers Adidas NMD fra URBAN

Bjp3fItj7ob

#trening #aktiv #helse #sunn #treningsblogg #juni #sporty #tips
5 kommentarer

Siste innlegg