Bikinifitness – Planer og hva som skjer fremover!

//Reklame for egen jobb//

God søndag babes♥ Jeg koste meg på Oslo Grand Prix i går og jeg må si det var litt av et motivasjonsboost å se jentene på scenen. Det er faktisk helt vilt å tenke på at jeg stod der for bare 6 mnd siden. Og alle de følelsene i kroppen kom tilbake når jeg luktet den intense spraytan lukten som er rundt utøverne. Haha.. Det er en litt spesiell lukt, men det var minner og jeg kjente et lite savn. For det å være i “fitness bobla” er rimelig intenst og spesielt. 

Jeg fikk jo møtt Coach Line og hun har ikke sett meg siden NM for vi snakker jo bare på mail, snap og telefon siden hun holder til i Trondheim. Så nå var jeg jo så spent på hva hun synes om formen min og åssen jeg ser ut nå. Jeg fikk gode tilbakemeldinger og hun sa jeg hadde bygd bein så det er da enda godt! PHEW! Det er jo helt sinnsykt at jeg må “vise meg frem” til henne for å få en vurdering på formen. Men det er sånn fitness er og man blir vant til slike formsjekker. Det er viktig slik at veien mot scenevekten er fornuftig og så sunn som mulig for min del. 


To bilder fra gårsdagen!

Så nå er planene fremover som følgende: 

Diettstart denne uken:  Jeg har et kaloriantall å forholde meg til slik at jeg ikke klikker helt i godteriavdelingen hver dag slik som jeg har gjort typ siden NM. Line sa jo også at jeg kommer raskt i form så det er ikke snakk om noe super strengt nå, menn det viktigste er bare å få kontroll på næringen så jeg bygger muskler optimalt uten at jeg putter i meg alt sukkeret 🙂 

Spisedag: Det får jeg fortsatt ha. Jeg følger jo typ et strongbody opplegg nå og da har jeg en kveld i uken jeg koser meg med det jeg måtte ønske uansett om det er sjokkis eller is. Eller begge deler 😉 Hehe.. 

Nytt treningsprogram: Fra og med i morgen har jeg fått et 6 dagers volum program av Line som er HELT vilt! Jeg hater det allerede og jeg har ikke kjørt det enda. Det kommer til å bli så vondt. Vi snakker 1 sett på 50 reps i visse øvelser. Bare så dere skal få en indikasjon på hvor syrete det er. Det er delt i 2 med 3 syredager og 3 vanlige dager. JESUS jeg tror det blir MYE banning, svette og ganske sikkert noen tårer også. Haha!

Palmesus: Jadda! Jeg skal på palmesus!! Hehe.. Jeg og Ida har VIP Weekendpass på palmesus takket være kjærsten hennes Espen så det er megastas! Dette blir siste festen før NM i September. Når palmesus helgen er over så går jeg over på “fitness dietten” hvor det kuttes litt mer om det er behov for det. 

Planlegging av bikini: Oh yes! Guuud så mange fine det var på scenen i går og jeg bare satt å spekulerte på hvilken farge jeg ville ha. Jeg har sykt lyst på vinrød/blodrød med litt lysere røde steiner, men vi får se hva det blir til. Jeg avtaler nok et møte med Frøydis som jeg gjorde i fjor så jeg får prøve litt forskjellige farger og modeller. 

Sandefjord Open og NM i september: Yes! Da skjer det og Line har store planer for meg. Hehe! Hun sier jeg skal ta pallplass så drar vi til Arnold Classic og stiller i Barcelona! Så målet mitt med NM2017 er å kvalifisere meg til Arnolds! Det er 1 plass bedre i fjor som må til og jeg er jo livredd, men det føles godt å ha et mål å jobbe mot. Jeg vil ikke skuffe Coach Line, meg selv eller dere så jeg skal jobbe knallhardt på trening og gjøre alt for å slå fjorårets 4 plass i NM. Denne ganger han jeg mer muskler og vet hva jeg går til så jeg har stor tro på at jeg klarer å være roligere og mer samlet. Jeg har lært av forrige gang og er nå klar for å virkelig jobbe med det jeg feilet litt på i NM. Jeg dreit meg jo ut på i-walken og snubla omtrent, snudde meg feil mot dommerne og var DRIT STRESSA! Nå skal jeg jobbe veldig med å finne en indre ro og gjennomføre sceneopptreden med litt mer grace om jeg kan si det sånn. Hehe.. 


…ON FLEEK

Jeg er så utrolig glad for at jeg har dere med meg på bikiniftness reise nr 2 og jeg skal være flinkere til å dele med dere enn forrige gang. Som sagt vil jeg få til en liten vlog på youtube hvor jeg tar opp alt mellom himmel og jord når det kommer til trening og fitness, kosthold, utsekeielser, opp og nedturer, morsomme ting og personlige ting. Slik at dere virkelig skal få bli bedre kjent med meg når jeg går fra vanlig treningsnarkoman til resting bitchface bikinifitness utøver. Haha.. Det er utrolig viktig for meg å vise dere hvor krevende det er og at dette ikke er for alle. Jeg vil dele hele prosessen slik at dere får et innblikk at veien til scenen er hard. 

En ting jeg kan si med en gang er: Jeg kommer IKKE til å opplyse om spesifikk diett, antall kalorier eller 110% hva jeg spiser mengdemessig i løpet av en dag. Dette er informasjon ingen har noe godt av å vite og jeg vil ikke at det skal bli brukt på noen som helst negativ måte. Diett skal rådføres med profesjonelle og jeg vil ikke bidra til noen form for spiseforstyrrelse fremming. Dette er det samme som jeg gjorde i fjor for noe av det folk er mest nysgjerrige på er “hvor mange kalorier spiser du hver dag” Det er personlig! Alle er forskjellige og om du hadde spist det så betyr ikke det nødvendigvis at du vil komme i sceneform eller ha noe som helst utbytte av det på noen måte.Jeg håper dere forstår dette♥

Og hvis dere er klare for å ta fatt i sommerkroppen 2017 eller bare vil komme i bedre form så send meg gjerne en mail på [email protected] så kan jeg sende deg mer informasjon om hvordan coachingen er lagt opp. Bare skriv “jeg er nysgjerrig” så sender jeg deg info helt uforpliktende. 

//Reklame for egen jobb//

#fitness #trening #treningsblogg #helse #mars #blogg
5 kommentarer
    1. Jeg blir så motivert av å lese bloggen din! Og jeg gleder meg masse til å følge reisen din denne gangen også😊😊 da har jeg masse spennende å lese under og etter fødsel av bsny nummer 2😊❤
      Og det er utrolig bra du ikke deler kalorier og gram! Det digger jeg 😊 Keep up the good work😊💪

    2. Hei 🙂
      Fikk ikke til å sende deg melding på snapchat eller instagram, lurer på hvor den rosa buksa du har på deg på dagens snap er fra? 🙂 Dødskul!

    3. Masse lykke til! Du er kjempeflink 😀 hvor er den rosa buksa du har på deg på storyen på instagram fra forresten? 🙂

    4. Du er så utrolig flott allerede nå, så kan ikke skjønne annet enn at du slår plasseringen din fra ifjor! 😄 elsker treningstipsene du deler! Har implementert maaange av dem i legdays’a mine 😄👌 har stor tro på deg, og det blir spennende å følge med! Lykke til!! 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

Siste innlegg