MISTA MEG SJL LITT..

Reklame | www.x-life.no

Endelig tilbake i gode rutiner med mat og trening. Det fles s alt for godt! Jeg har bestemt meg for gjre en endring i treningen min. Frem til n har jeg trent 5 dager i uken, men n endres det til 4 faste dager og 1 dag for alternativ trening. Som for eksempel teste ut nye kter/velser til YouTube og Instagram videoer. Eller generelt blogging/vlogging. Mer tid til redigering av vlogger og andre ting jeg har nedprioritert den siste tiden. Jeg skulle serist nske at dgnet hadde 48 timer.

Splitten n blir: 2 x overkropp og 2 x bein/rumpe.

Jeg fler at jeg har mistet meg selv litt for vre rlig. Jeg startet jo Instagram for inspirere og det jeg ble best p var treningsvideoer og jeg elsket det, men det siste ret har jeg flt at alle skal vre "fitspo" og jeg flte at det som da var "min greie" ble "alles greie". Og i stedet for bruke det til motivasjon til bli enda bedre s bryt jeg meg heller ned med uendelig kritikk til meg selv. 

Jeg flte at jeg var gtt ut p dato og det hjalp ikke akkurat med den nye algoritmen til Instagram som gjorde at jeg s og si ble usynlig i forhold til det jeg var fr. Instagram har endret seg veldig og n er det slik at om man flger noen, men ikke trykker liker p det de legger ut s vil de etterhvert bli usynlige for deg fordi Instagram tror at du ikke nsker se akkurat det innholdet.

S jeg tror jeg snakker for alle Instagram influencers nr jeg sier dette: Vr s snill trykk liker p innleggene til de du har valgt flge for inspirasjon. Det betyr s utrolig mye mer enn du tror :)

Anyway, jeg skal jobbe meg tilbake til det poste en treningsvideo om dagen i ukedagene hvertfall! I gr hadde jeg en kanon beinkt og det kommer video p alle velsene p Instagram litt senere. S ikke glem flge meg p Instagram HER! Siden flere av dere nsket video/bilder p den beinkten jeg la ut her om dagen, s tok jeg det til meg og filmet alt i gr s dere kan se. 

Grsdagens Beinkt:

- Frontby 3 x 5 reps med 50 kg (varmer opp med halvparten av vekten og 2/3 av vekten fr jeg starter p de 3 arbeidsettene)
- Rumensk marklft 3 x 5 reps med 90 kg (samme oppvarming som p frontby)
- Etbeinsleg extensions - 2 x 8 pr bein
- Etbeinsbenpress - 2 x 8 reps pr bein
- Liggende lrcurl - 3 x 8-12 reps
- Hip thrust i bootybuilder maskin - 3 x 8 reps med noen sekunders hold i toppen p siste rep hvert sett
- Thev i beinpressmaskinen - 3 x 15 reps

Hper dere tester kten og at dere liker den! I dag har jeg sittet og redigert Granca bloggen og jeg dvver av visse klipp. Ting jeg hadde glemt at jeg hadde filmet for si det mildt. S ikke glem flge meg p YouTube HER! Den kommer i lpet av morgendagen!

Crop t-skjorte HER! (Favoritt! Jeg har alle farger) // Shorts gammel, men lik HER! // Sneakers Nike Huarrache

9

Det er helt mongo at Instagram har gjort det snn. Er jo som regel en grunn til at man flger de man flger, selv om man ikke liker _ALT de legger ut. Ikke det at dette er et problem for meg i forhold til deg, for innholdet ditt er vel det jeg liker mest av alle jeg flger 🤭 Men ikke stress s mye med dette! Innholdet du har gitt s langt er jo det som har gitt deg flgere, s vi (jeg) er veldig fornyd ☺️💕

Sara: Jaaaa! ENIG!

Og tuuuusen takk som liker og flger <3 :D

Blir voldsomt dobbeltklikke p alle bildene nedover feeden, men m vel bli snn :')

Anonym: Helt enig! Blir s irritert nr jeg ikke ser det jeg vil se fordi instagram styrer alt til sin egen fordel :(

Du er s sjukt inspirerende! Du er ofte grunnen til at jeg kommer meg p trening. Fortsett med det du gjr, for det er s motiverende 🙌🏼😊

Marie: h, you made my day girl! <3

Har du s drlig selvtillit atte du m posere, se kunstig og unaturlig p alle bilder? Klarer du liksom ikke vise deg frem, snn du egentlig er? Ser s latterlig dumt ut.

^ det er normalt pose p bilder :?) Og Christine er vel en av de mest ekte menneskene i bloggverden. Ikke kom skriv drittkommentarer.. hvis du ikke har noe positivt si, kan du vre stille.. ❤️

Anonym: <3

Skriv en ny kommentar