hits

BYGG RUMPE!

  • 14.07.2018 kl. 12:40

Reklame | www.x-life.no

Grsdagens sykt sene bein/rumpekt var rimelig seig og god s jeg m jo dele den med dere! Det ble en ren beinkt med fokus p rumpe, fremside kr og bakside lr. Errrthing rett og slett. Vi var ferdige med trene 23:30 og det er bare litt kleint at det er et utested/bar i 1 ett p gymmet vi m g gjennom for komme ut. S mens folk str med len i hnda og drvaktene str ute p den rde lperen for sjekke folk som skal inn kommer vi svette og jvlige ut og bare... "eh, hei.."

Anyway.. The gym is my kind of bar. Hehe..

BEINKTEN:

- Oppvarming med strikker
- Kneby med strikk over knrne - 4 x 12
- Rumensk marklft fra kasse for ekstra dybde - 3 x 12
- Sidelengs utfall i smithmaskin - 3 x 12
- Etbeins leg extension med 1 dropp etter hvert sett med begge beina - 3 x 12
- Etbeins liggende beinpress i smithmaskinen - 3 x 15
- Glute kickback I supersett med hip abduction 3 x 12/15

Her fr du kjrt gjennom beinsystemet med litt morsomme velser. Noen ganger er variasjon godt for treningsgleden. Akkurat n er jeg ganske lei av det programmet jeg har brukt og jeg har kjrt det i ganske lang tid s i lpet av morgendagen skal jeg sette sammen et nytt program s jeg starter Mandagen med topp motivasjon.

Det er s stor forskjell ha et fullverdig program med fokus p det man nsker oppn enn bare sose rundt p treningsenteret uten ml og mening. Motivasjonen blir en helt annen + at du fr resultatene du nsker, s fremt du er flink til spise opp maten din da, for man m tygge for bygge.

En av grsdagens velser jeg virkelig vil gi en liten highlight er rumensk marklft fra kasse. God damn! Den river noe s sinnsykt i bakside lr og rumpe. Rett i cellulitt omrdet mitt for si det snn. Du fr full strekk p hamstringmuskelen (bakside lr muskel) og det gir ekstra godt utbytte. Om dere tester den s kjr den rolig og kontrollert. Gjerne med 1-2 sekunders stopp i bunn (stangen skal ikke treffe gulvet, men vre bare noen cm unna). 

Husk stramme kjernen og vr rett i ryggen! Teknikkvideo i bunn av innlegget. Feel the burn babes!

Tights HER! // Sportbh HER! // Reebok sneakers HER! // Crop genser gammel men lik HER! ​ // Nike snekkers kjpt p Ferie!

BlNYF1pBlcZ

2 Kommentarer

Lene

14.07.2018 kl. 16:59
Heia 😃

Er ikke s god p hva alt heter osv... hvordan tar man sidelengs utfall i smithmaskin? Glute kickback og hva et drop? nsker meg filmsnutter 😅 de er gull verdt flinka.
Lene: Den var litt lei bare skrive den kten der, men de velsene kommer p Instagram :D S hang on og flg meg der! @christinesunivers <3 Sjekk dagens innlegg for der forklarer jeg litt mer hva jeg skal gjre fremover med videoer osv.

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg - Online Coach og PT

Online PT og Coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til bde trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente som fikk 4 Plass NM i Bikini Fitness Hsten 2016 som Debutant. Nysgjerrig p kostholdsplan og treningsprogram? Ta kontakt p christine@strongbody.no s sender jeg deg informasjon om hvordan coachingen min er lagt opp!

FollowFollow

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no