OPPVARMING FR STYRKETRENING!

Reklame | www.x-life.no

Hvordan varmer dere opp fr trening babes? Jeg lovte jeg skulle dele oppvarmingsrutinen min med dere og here it is. Jeg la ut film av alle velsene p Instagram  i gr. Link nederst i innlegget. Oppvarming er viktig for skadeforebygging blant annet.

For meg er det er MUST varme opp fr en beinkt med disse 4 velsene. Det gjr at kvaliteten p beinvelsene blir mye bedre s jeg anbefaler dere virkelig teste det. Jeg gjr 6-10 repetisjoner pr velse ogs starter jeg beinkten min med 1-2 sett med lettere vekter i selve velsen jeg skal gjre. Det vil si at om jeg skal ta kneby s gjr jeg 6-10 repetisjoner med 20 kg, ogs tar jeg 6-10 repetisjoner med 40 kg fr jeg gr opp til 60 osv. 

↓ SQUAT TO STAND


↓ AIR SQUATS


↓ THE WORLDS GREATEST STRETCH:


↓ ILIOPSOAS STRETCH:

Jeg hper dere tester ut velsene s kan dere kjenne forskjellen p for eksempel knebyen deres. Plutselig klarer dere kanskje komme litt dypere, det er mer behagelig i hoftene og knrne. Kanskje du til og med kan lfte litt tyngre! ;)

Hold meg isfall  oppdatert da babes!

Crop hoodie HER! // Shorts - fra www.x-life.no utsolgt // Sneakers Adidas NMD fra URBAN

Bjp3fItj7ob

5

Jeg er helt elendig p oppvarming s takk for litt tips til hvordan det kan gjres ❤

Ida: Anbefales absolutt! :D

, takk for tips!<3 Men m bare sprre; den siste videoen du la ut p Snapchat hvor du snakker om allergi - hva har hendt med hendene dine?:o

Synne: Ingenting har hendt med hendene mine, de bare blir snn nr jeg blir brun :O

Mest sannsynlig fordi jeg tok melanotan nr jeg var 19 r. Kan ikke komme p noen annen grunn egentlig? ;P Men det s nok verre ut p filmen enn det, det gjr nr jeg ser de her mens jeg klaprer ls p tastaturet ;) Hehe..

Dette var en super blog om oppvarming. Og du gjr det kjempebra i shorts p disse bildene alts 👍👌

Skriv en ny kommentar