Treningsuken..

  • 13.10.2017 kl. 00:22

Denne uken har vært så god treningsmessig og 1 uke med nytt program er gjennomført og jeg sier bareeee.. HjÆLP! Programmet består av 5 økter pr uke som er del opp slik:

Mandag: Bein og rumpe
Tirsdag: Mage, skuldre triceps
Onsdag: Bein, rumpe, legger og mage
Torsdag: Rygg, biceps, mage
Fredag: Bryst, skuldre, bein, rumpe og legger

Det har jo mildt sagt vært et helvette med stølheten for jeg har faktisk vært helt ødelagt etter "mandagsøkta" på Søndag. Jeg har ikke klart å sette meg ned på do eller gå i trappene. Jeg har gått baklengst ned bakker og bannet ekstremt mye. Så der fikk jeg igjen for å ikke trene på 2 uker. Siden jeg kom hjem fra Barcelona har jo ting vært snudd helt på hodet, men med en full treningsuke på plass føler jeg meg mye bedre♥ Let´s make some gains babes! Motivasjon på TOPP!


Løftetryne right there..

Det var noen som hadde kommentert: "hvorfor jeg skulle trene bein igjen siden jeg var så støl" som det jeg var. Det er ikke farlig å trene når man er støl, det er bare helt grusomt. Jeg varmet opp 10 minutter med hurtig gange på mølla også er det bare å hate seg litt gjennom økten så går det seg litt til. Ikke la stølheten hindre dere. For det er faktisk sant at stølhet ikke reduserer evnen til å utvikle maksstyrke. 


Ny favoritt tights HER! // Sneakers HER! // Headset HER! ​ // Løftestropper HER! 

Nå har vi landa på hytta i Trysil og blir her på Søndag. Vi trenger å senke skuldrene litt etter noen tunge uker. Vi er 10 stykker og 3 bikkjer så det er et galehus  fra en annen verden, men de gale har et godt og vi skal kose oss masse. Håper det blir opphold og fint vær så vi kan ta med hundene ut på skikkelig tur. 

Snart er det helg folkens! Nyyyyt♥

 

6 Kommentarer

Treningsglad

13.10.2017 kl. 17:25
Wow! Du ser virkelig fantastisk ut! Første gang jeg svipper innom bloggen din og kommer definitivt innom igjen. Gratulerer forresten med 4. plass i Bikini. Imponerende!

God helg :)
Treningsglad: Så utrolig koslig! <3 Tusen tusen takk :D

13.10.2017 kl. 20:44
Kan du vise noen øvelser der du trener leggene?
Anonym: Absolutt :)

Malin

16.10.2017 kl. 20:07
Digg program du har! :)) Btw er det bra å trene mage 3 dager etter hverandre, kan det fint gjøres liksom?

Og hvordan gjør du som regel på bendagene dine, er det mest høy vekt og få reps eller fokuserer du mer på å bygge muskler med high reps og medium vekt på en måte? <3 Sliter sånn med å bygge rumpa mi større, haha den er SÅ STA at det går ikke ann!
Malin: Ja, mage kan man trene ganske ofte uten at det er noe problem :)

Med dette programmet er det mest 8-15 reps med syrete øvelser. Jeg bruker så tung vekt jeg klarer så jeg får inn antall reps og har hele tiden fokus på å øke så jeg blir sterkere selvom det er mange reps.

Når du trener rumpa så sørg for å gå lavt på tyngden og ha full fokus på teknikk. Det mange gjør feil når de trener rumpe er å kjøre på for hardt så alle andre muskler i bein/korsrygg jobber i stedet :)

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg - Online Coach og PT

Online PT og Coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til både trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente som fikk 4 Plass NM i Bikini Fitness Høsten 2016 som Debutant. Nysgjerrig på kostholdsplan og treningsprogram? Ta kontakt på christine@strongbody.no så sender jeg deg informasjon om hvordan coachingen min er lagt opp!

FollowFollow

Søk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits