Treningsuken..

  • 13.10.2017 kl. 00:22

Denne uken har vrt s god treningsmessig og 1 uke med nytt program er gjennomfrt og jeg sier bareeee.. HjLP! Programmet bestr av 5 kter pr uke som er del opp slik:

Mandag: Bein og rumpe
Tirsdag: Mage, skuldre triceps
Onsdag: Bein, rumpe, legger og mage
Torsdag: Rygg, biceps, mage
Fredag: Bryst, skuldre, bein, rumpe og legger

Det har jo mildt sagt vrt et helvette med stlheten for jeg har faktisk vrt helt delagt etter "mandagskta" p Sndag. Jeg har ikke klart sette meg ned p do eller g i trappene. Jeg har gtt baklengst ned bakker og bannet ekstremt mye. S der fikk jeg igjen for ikke trene p 2 uker. Siden jeg kom hjem fra Barcelona har jo ting vrt snudd helt p hodet, men med en full treningsuke p plass fler jeg meg mye bedre♥ Lets make some gains babes! Motivasjon p TOPP!


Lftetryne right there..

Det var noen som hadde kommentert: "hvorfor jeg skulle trene bein igjen siden jeg var s stl" som det jeg var. Det er ikke farlig trene nr man er stl, det er bare helt grusomt. Jeg varmet opp 10 minutter med hurtig gange p mlla ogs er det bare hate seg litt gjennom kten s gr det seg litt til. Ikke la stlheten hindre dere. For det er faktisk sant at stlhet ikke reduserer evnen til utvikle maksstyrke. 


Ny favoritt tights HER! // Sneakers HER! // Headset HER! ​ // Lftestropper HER! 

N har vi landa p hytta i Trysil og blir her p Sndag. Vi trenger senke skuldrene litt etter noen tunge uker. Vi er 10 stykker og 3 bikkjer s det er et galehus  fra en annen verden, men de gale har et godt og vi skal kose oss masse. Hper det blir opphold og fint vr s vi kan ta med hundene ut p skikkelig tur. 

Snart er det helg folkens! Nyyyyt♥

 

6 Kommentarer

Treningsglad

13.10.2017 kl. 17:25
Wow! Du ser virkelig fantastisk ut! Frste gang jeg svipper innom bloggen din og kommer definitivt innom igjen. Gratulerer forresten med 4. plass i Bikini. Imponerende!

God helg :)
Treningsglad: S utrolig koslig! <3 Tusen tusen takk :D

13.10.2017 kl. 20:44
Kan du vise noen velser der du trener leggene?
Anonym: Absolutt :)

Malin

16.10.2017 kl. 20:07
Digg program du har! :)) Btw er det bra trene mage 3 dager etter hverandre, kan det fint gjres liksom?

Og hvordan gjr du som regel p bendagene dine, er det mest hy vekt og f reps eller fokuserer du mer p bygge muskler med high reps og medium vekt p en mte? <3 Sliter snn med bygge rumpa mi strre, haha den er S STA at det gr ikke ann!
Malin: Ja, mage kan man trene ganske ofte uten at det er noe problem :)

Med dette programmet er det mest 8-15 reps med syrete velser. Jeg bruker s tung vekt jeg klarer s jeg fr inn antall reps og har hele tiden fokus p ke s jeg blir sterkere selvom det er mange reps.

Nr du trener rumpa s srg for g lavt p tyngden og ha full fokus p teknikk. Det mange gjr feil nr de trener rumpe er kjre p for hardt s alle andre muskler i bein/korsrygg jobber i stedet :)

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg - Online Coach og PT

Online PT og Coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til bde trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente som fikk 4 Plass NM i Bikini Fitness Hsten 2016 som Debutant. Nysgjerrig p kostholdsplan og treningsprogram? Ta kontakt p christine@strongbody.no s sender jeg deg informasjon om hvordan coachingen min er lagt opp!

FollowFollow

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits