Perfekt snack fr trening!

  • 13.09.2017 kl. 12:48

Et rask og godt snack mltid dere burde teste fr en treningskt er disse riskakene med mager smreost og lvtynn hamburgerrygg p toppen! Det er s sinnsykt godt og akkurat det man trenger for en liten boost energimessig fr trening. Jeg er ikke avhengig av noe pre workout mltid egentlig, men n p diett kjenner jeg at det er digg ha noe i magen fr trening. Eller hvis man har hatt en lang dag og det gr lenge mellom mltidene med tanke p nr jeg skal trene. 

Jeg har ftt et helt sjukt oppheng p riskakene fra friggs, spesielt de med chiafr og havsalt. har dere smakt de? Jeg har smakt alle, men chia og havsalt er favoritten. Det var 2 hele snne pakker som ryk med nr jeg cheata p dietten i forrige uke for si det snn. Og det kan hende det ryk med 1-2 utenfor planen i gr ogs gitt! #SorryNotSorryTho ♥ Det smaker popcorn! Hihi.. 

Et tips til dere som synes brdskiver er kjipt uten smr, men vil spise sunnere og litt mindre kalorier er teste mager smreost fra kavli. Det er kjempelite kalorier i og den smaken som heter naturell funker som F for meg som en god erstattning til smr. Den smaken med bacon og skinke er ogs insane gode p alt av brdmat.

For jeg synes smr er tomme kalorier jeg fr veldig lite glede av for si det mildt. Ja, en ting er julegrten og nr man skal steike en god biff, men smr p brdskiva er waste of kalorier i mine yne, da kan jeg heller spise mer frukt, mer brd, mer plegg og what not for samme mengde kalorier. Men thats me. Jeg har ikke spist smr p skiva p sikkert 2-3 r. Haha.. Og nei, smr er ikke farlig, men det handler om ta "smartere og sunnere" valg i hverdagen. For smr i ukontrollerte mengder er ikke optimalt..

X: Spiser dere fr dere trener? What do you eat? Tips taes imot! ♥

6 Kommentarer

Ingeborg Sofie

13.09.2017 kl. 16:25
Hei Christine 😀 dette er tips til noe helt annet og det kan hende du allerede har gjort det alts. Bare ser Nova klr i tennene p den ene snpp-videoen din 🤣 Tipset er gi henne tyggebein men regner egentlig med at du allerede vet om det 😉 det sparer deg ihvertfall for skarpe valpetenner p bde deg selv og mbler 🤤
Ingeborg Sofie: Har et tonn med bein, leker og tyggeting. Hun har blitt mye flinkere n <3 For hver gang hun prver bite p noe erstatter jeg det med leker ;)

Lisa

14.09.2017 kl. 09:17
Takk for tips! Jeg har dessverre begynt med en del smr p brdskiva, knekkis eller riskaker. Det nye smret, Olivero, smaker jo diiggg.... Skal prve magerost som erstatning jeg og! Hper det funker <3

Haha!! VET de smaker popcorn!! Jeg har snn popcornkrydder (cheddar og butter) syk digg som "plegg" til riskakene hahah

Det er litt forskjellig hva jeg spiser fr jeg trener.. Men nr jeg skal trene i ettermiddag tenker jeg ta noen knekkiser med en boks makrell i tomat <3 eller plse i brd hahah!! men hadde det i gr, og det vaaar s digg! Ellers spiser jeg knikkis/brdskive med ost og skine, omelett, youghurt eller havregraut fre trening. Blir alltid s tung/stappa etter havregraut, s synes det er kanskje beste etter trening <3 eller til kvelden mihihi :)
Lisa: h, jeg er s lei meg for sent svar! Oh!! Popkorn krydder skal jeg lett sjekke ut <3 Hihi.. hrtes ut som noe for meg :D

Og smr eeeer jo drit godt! Men tenker litt snn innimellom hvertfall:)

Maren-Sofie

24.10.2017 kl. 23:23
Hei! Digger bloggen din, men lenge lurt p dette med riskaker. Ser at det er mange treningsfolk som spiser mye av dette! Er det bare fordi det er godt eller har det en annen hensikt?
Maren: Aww! Tusen takk <3 Hehe.. Det er ikke noe anderledes enn potet, brdskive, havregryn osv. Eller.. Det er det jo. Det er raske karbohydrater. De overnevnte er ogs karbohydrater. Noen raske og noen trege. Riskaker er bare enkelt dra med seg p farta og er brukt i fitness siden de er raske for f pump i muskulaturen fr man skal g p :)

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg - Online Coach og PT

Online PT og Coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til bde trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente som fikk 4 Plass NM i Bikini Fitness Hsten 2016 som Debutant. Nysgjerrig p kostholdsplan og treningsprogram? Ta kontakt p christine@strongbody.no s sender jeg deg informasjon om hvordan coachingen min er lagt opp!

FollowFollow

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits