Trening - Favorittvelser..

  • 12.09.2017 kl. 12:47

Siden jeg startet trene for litt over 2 r siden s har jeg hatt mine favoritt velser og jeg fr stadig vekk sprsml om "hva er din favorittvelse for.." Favorittene kommer og gr og noen ganger fles det som jeg finner opp kruttet nr jeg tester nye ting og plutselig blir gamle favoritter byttet ut med nye. Jeg tror at nkkelen til ha det gy p trening er forske litt, teste litt og gjre ting litt utenom programmet ogs. Og hvis man er lei s gjr noe som er gy da vel, ikke hat deg gjennom en kt om du har en drlig dag. Gjr noe som gir deg glede og noe du liker!

Jeg har alltid et fast treningsprogram jeg flger hver uke, i flere uker og kanskje mneder for det er VELDIG viktig for progresjon og utvikling av muskler og resultater. Men jeg liker eksperimentere litt i tillegg til programmet. S alltid nr jeg har trent dagens kt s tester ut litt ting jeg har sett p nett, ideer jeg har om velser som kan vre gode i hp om finne nye velser som treffer godt akkurat der jeg vil. Og jeg ELSKER forske p rvtrening. Hihi.. Booty til folket!

MINE FAVORITTVELSER ER: 

Fremside lr: Beinpress med smal beinstilling.

Bakside lr: Rumensk marklft med stang

Rumpe: Hip thrust/bootybuilder eeeeller kickback i kabel p benk faktisk.. Klarte ikke velge mellom disse 2;)

Mage: Kabel crunch

Rygg: Nedtrekk og Stende roing med stang

Skuldre: Arnold press

Biceps: Kabelcurls

Tricps: Tricep pushdown

Repetisjonsmessig s trener jeg 8-12 reps p tyngre velser og kabelvarianter 12-15 reps. Strikkvelser for rumpe kjrer jeg som regel 10-20 reps alt ettersom hvilke kombinasjoner det er og hva formlet er. Og hvis du vil prve deg p en fullkroppskt har du en her for disse velsene sammen kan du trene som 1 kt.

Og husk at det trenger ikke vre s fancy eller komplisert. Det enkle ER ofte et beste. For bygge muskler og forme kroppen s tren tung styrketrening og spis NOK, s fr du resultater♥ Og husk! Tlmodighet er en dyd. Rom ble ikke bygget p en dag. S lenge du pusher deg selv p trening og har fokus p progresjon samt et sunt kosthold s kommer resultatene♥

Kos deg p trening og nyt prosessen med bli sterkere p vei til mlet ditt hvahenn det er♥ Forelsk deg i din egen reise mot en rere utgave av deg selv! 

10 Kommentarer

Celine Gahr

12.09.2017 kl. 15:51
Hvilken tights er det du har p deg der?
Celine Gahr: Det er reebok lux fra x-life.no <3

Marieanne

12.09.2017 kl. 18:05
Gud :O! Kunne s nske jeg hadde like flott og vakker og ikke minst deilig kropp som deg <3
Marieanne: Aww!! Du da! <3 Du er vakker du ogs!!

13.09.2017 kl. 04:53
S du skulle legge ut et innlegg om hva du kjpte til Nova, nr kommer det ut? :-)
Anonym: Ute <3 ;)

13.09.2017 kl. 15:57
Elsker bloggen din! Og alle tips du kommer med! Er veldig nyttig!

Men lurte p om du hadde noen gode tips til f fine bilder p gymmen? Fr aldri rompa eller ryggen til se flatterende ut🤔
Anonym: Tusen takk! :D

Du m ha selvutlser p kamera og ve p fine vinkler og poseringer. Det er en kunst i seg selv ;) Hihi..

Lisa

14.09.2017 kl. 09:25
Kjenner jeg fr lyst tli trene styrke n <3 du inspirerer og motiverer, thankuu babe :*
Lisa: <3 Du er s st!!

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg - Online Coach og PT

Online PT og Coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til bde trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente som fikk 4 Plass NM i Bikini Fitness Hsten 2016 som Debutant. Nysgjerrig p kostholdsplan og treningsprogram? Ta kontakt p christine@strongbody.no s sender jeg deg informasjon om hvordan coachingen min er lagt opp!

FollowFollow

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits