Idiotisk stl - Beinkt!

  • 05.09.2017 kl. 13:03

En liten ab check etter grsdagens bein/rumpekt for se an situasjonen etter Ben & Jerrys p Sndag kveld og cheatbonanza etter Sandefjord Open. Hehe.. Et stk happy Christine nr formen var innafor. For ja, man fr litt snn. "Ups, skulle kanskje ikkespist aaaalt det der" feeling ja. Hvertfall med 2 uker til NM, men.. Jeg elsker mat og kos og jeg hadde s fortjent det. Jeg trener hardt for kunne spise digg mat rett og slett! Det er min circle of life.. #FitnessPumba

gr trente jeg med Lena p 24 Fitness i Karl Johan. kten var kjempe bra og det var bakside lr og rumpe som stod i fokus og jeg er helt idiotisk stl i dag! Ah.. Treningsglede!! 

Grsdagens kt s slik ut: 

- Bakover utfall - 3 x 10 - 40 kg
- Good Mornings - 3 x 10 - 37,5 kg
- Rumensk marklft - 3 x 12 - 60 kg
- Omvendt hacksquat med rette bein - 3 x 10 - 15 kg vektskive lastet p
- Etbeins leg curl - 3 x 10 - 5 kg vekskive pr bein

Noen ganger er det ikke mer som skal til. Husk at det er ikke om gjre ha flest velser i lpet av en kt, det handler om velge en god og riktig sammensettning mht det som er ditt ml med kten. Kvalitet fremfor kvantitet gjelder ogs p trening og en muskelgruppe "tler" kun f en viss mengde med juling fr den ikke jobber optimalt lenger s denne kten med fokus bakside lr var PERFEKT! 

Fikk ogs testet noen nye velser i gr som omvendt hacksquat. Den var litt weird og man fler seg litt utsatt til nr man klyver inn i den og beveger seg snn, men hva gjr man ikke for trene dissa beina da! Hehe.. Og jeg eeelska etbeins legcurl apparatet for DET reiv heftig akkurat der det skulle. S hvis dere noen gang ser det. Try it! Man kan gjre det i kabelapparat ogs ;)

I dag er det overkropp p menyen og jeg mter Lena p 24 fitness litt senere i dag. Jeg M ogs f inn litt cardio da det ikke skjedde i gr pga mandag = mye jobb. S jeg hadde bestemt meg for g morgen + kvelds powerwalk i dag, men med sepse regn s har jeg faktisk ikke gtt noen morgencardio alts. Det skal sies.

Det er en god blanding av latskap + frykten for bli syk n som imunforsvaret ikke akkurat er p topp. Sprs om jeg ikke m p mllejakt etterp. Haha! Bah..mlla ass..Max hat, men det m til ;) Jeg har to beinkter igjen denne uken og dag 2 p onsdag er det fokus p fremside lr og dag 3 p fredag (eller lrdag) er det fokus p my fave → rumpa♥

X: Hva er deres favorittvelse for bein? ♥ Sharing is caring ♥

Ha en super dag alle sammen!! Puss puss fra meg♥

16 Kommentarer

Andrea

05.09.2017 kl. 16:46
Gratulerer med 3.plassen! Var det deilig med en cheatday? :P Klem:)
Andrea: Takk! Ah.. du aaaaner ikke!!!! :D

Lene M

05.09.2017 kl. 17:18
Du ser fab ut!😄💪🏼 Selv om hendene fine s litt skumle ut p frste bildene 😅😅
Lene M: Ser helt jvli ut rett og slett! Haha.. hekseklr!

Astrid

05.09.2017 kl. 17:22
Masse lykke til de ti siste ukene fr NM!

Hvordan er antallet som stiller p NM i forhold til i Sandefjord? :)
Astrid: Tusen tusen takk <3 Tror vi var 15-16 stk i klassen min :) aner ikke hvordan nm er. Det er forskjellig hver sessong :)

Amalie

05.09.2017 kl. 21:57
Hvor er tighsten fra? :)
Amalie: Det er reebok fra x-life.no <3

Lisa

05.09.2017 kl. 22:18
Hres ut som en bra kt💪😍 bulgarsk utfall, utfall bakover, fremover, til siden og bakover med kryss lissom er favs p bein hos meg😃 hper du deler rumpevelsene 😏😍
Lisa: Uuuuh! Bulgarsk ja.. bah!! Maks hat men fy s effektiv! <3

Julie

05.09.2017 kl. 23:33
hei, vurderer strongbody om en mnd tid, har maila deg fr men du husker sikkert ikke pga det var flere mnd siden, n str jeg mellom deg og line, deg pga jeg har flgt deg p instagram og blir utrolig inspirert, om jeg velger deg s fler jeg at jeg "kjenner" deg allerede, men line virker s utrolig flink ogs + at hun har litt mer erfaring

Du har jo hatt henne som coach og ftt helt syk progressjon, jeg har allerede god erfaring med styrketreningen osv, men fler at jeg har lyst til teste strongbody da, blir s utrolig kjapt matlei, tenker bulke en stund framover, har allerede en coach n men fler at det blir s mye kylling/stpotet/ris haha

ok, lang melding men hper p litt mer utfyllende tips.
Julie: Jo, jeg husker absolutt det :)

Du har jo brukt lang tid p bestemme deg, s g for mageflelsen du <3 Og det er ikke uten grunn at jeg blir kalt mini Line. Dama har lrt meg opp og vi er veldig like ;)

Anne

08.09.2017 kl. 05:27
Heavy hipthrusts!!! 🍑🔥🔥 Fr s sinnsykt god kontakt med assen MEN har problemer med flankesmerter om jeg kjrer fr heavy... er forvirra ang hva jeg gjr galt og har prvd justere p formen men likevel!! Det er s utrolig kjipt!! For det er bare den beste velsen jeg vet om!!! 😣😞
Anne: G p youtube og sk op "how to hip thrust" med bret contreras. Der er alt du m vite <3 Hper det blir bedre!:D

Anniken M

10.09.2017 kl. 14:55
Pleier kjre gende utfall med vekter for ben og rumpe. Har ikke prvd baklengs utfall, s det m testes! 😊💪🏻
Anniken M: You needs to try ;) Hihi..

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg - Online Coach og PT

Online PT og Coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til bde trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente som fikk 4 Plass NM i Bikini Fitness Hsten 2016 som Debutant. Nysgjerrig p kostholdsplan og treningsprogram? Ta kontakt p christine@strongbody.no s sender jeg deg informasjon om hvordan coachingen min er lagt opp!

FollowFollow

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits