How 2 get the the famous.. BUBBLE BUT!

//Sponset Innhold//

God Lrdag alle sammen♥ Etter alt for mange timer i bil i gr fra Oslo til Trondheim s landet vi her rundt 01:30 i natt. Og da var det bare kvelde med en gang for jeg var s trtt. Nr jeg vknet i dag s visste jeg serist ikke hvor jeg var. Haha.. Helt desorientert, holde p tisse p meg og jeg husket svidt hvor doen i huset var for vi bor hos foreldrene til Lena i teamet. Men etter ha vasket det hovne trynet mitt, vrt p butikken og handlet litt mat er jeg klar for en ny dag og i dag er det uken siste treningskt som gjelder og da str det rumpe og skuldre p planen. Min favorittkt i lpet av uken. I tillegg er det bonus poseringstrening etter trening!

Jeg ELSKER trene rumpe og jeg gjr alt jeg kan for at den skal gro seg stor og sterk. Haha.. En liten obsession ja, men alts.. Blir man besatt av noe s gr man all in! S i dag tenkte jeg dele 2 supergode rumpe velser som vil gi deg den bermte "bubble but". Med disse velsene trener du vre/ytre del av rumpa for rumpa er jo faktisk delt inn i 3 muskler og alle tre m f litt juling p hver sin mte ;)

SIDE UTFALL:

Denne velsen er hard! Den er ganske tung s du kan starte med kun kroppsvekt til du fr jobbet inn teknikken ogs begynne med legge til et par hantler og jobbe deg oppover vektmessig. Denne kan jo ogs gjres hjemme med 2 vannflasker/brusflasker som vekt eller om du tar p deg en ryggsekk og legger mer og mer vekt i sekken. Alt er mulig og kun kreativiteten setter grenser ;) 

Legg trykk p hlen p det beinet du trkker ut med og ha en stram kjerne/mage hele veien. Dytt rumpa bakover mens du gr ut i sideutfall og dytt med hlen p vei opp igjen. Kjr en vekt du klarer 3 x 10-12 med for f en skikkelig burn.

HIP ABDUCTION:

Denne er super elsk! Den kan ogs gjres med treningstrikker. Da kan du enten ha strikkene rundt anklene eller over knrne. Finn din favoritt. Nr du gjr denne i kabel s lnner det seg bruke den laveste vekten for det er supertungt. Og den muskelen vi trener her er ikke den strste, men den utgjr mye for helheten p rumpa og en liten muskel er ikke den sterkeste s her gjelder det jobbe med muskelkontakt og virkelig pse at teknikken er god s du kjenner at det er den lille muskelen som jobber, fremfor alt annet rundt om det blir for tungt.

Nr du sparker utover s press hlen ut til siden mens du strammer/spenner vre delen av rumpa. Jeg liker gjre denne i hyrepetisjon s jeg gjr 3 x 15 pr bein. Og her er det bare holde ut for den river og det brenner, men bit tennene sammen og f belnningen senere i form av en rundere og strammere rumpe♥

Andre rumpevelser som er favoritter for tiden er: Hip thrust/bootybuilder maskin, Bulgarsk utfall i smithmaskin, Rumensk marklft med stang og hantler, Goblet squats, Kickback i kabel♥ Hper dere fikk litt inspo til rvtreningen som jeg liker kalle det♥ Lets get bootylicious girls♥

I dag s skal jeg jo trene rv og skuldre ogs blir det poseringstrening etter det. Posering er 1 pri n om dagen og det m bare bli bra! Jeg tror mensen tikker inn i dag og det er jo DRITSTAS nr man skal st i underty posere bde i dag og i morgen p et gym foran andre OG f formsjekk av coach. Herlig ass.. Vi stikker hvertfall til Kaliber Gym litt senere, jeg m bare jobbe litt frst♥ Bli med p snap da vel: CHRISUNIVERS

Tights HER! // Sneakers Utsolgt // Sportsbh HER! // Topp gammel // Caps URBAN

//Sponset Innhold//

6

side utfall s ut som en skikkelig bra velse. den m prves!

superdaddy92: Den er heftig!! ;)

Du er s nydelig, bare elsker deg😍 Kunne du lagt ut et oppsett med magevelser med repetisjoner og sett, med velser du liker? Hvis du skjnner hva jeg mener ahah❤️❤️😂

Anonym: h! <3 Tusen tusen takk!!

Ja, det kan jeg absolutt f til <3

e prvde men tror jeg er for stiv i hoftene :p

superdaddy92: nei! Jobb med mobiltet og utying s gr det seg til :D

Skriv en ny kommentar