How 2 get the the famous.. BUBBLE BUT!

  • 12.08.2017 kl. 13:00

//Sponset Innhold//

God Lørdag alle sammen♥ Etter alt for mange timer i bil i går fra Oslo til Trondheim så landet vi her rundt 01:30 i natt. Og da var det bare å kvelde med en gang for jeg var så trøtt. Når jeg våknet i dag så visste jeg seriøst ikke hvor jeg var. Haha.. Helt desorientert, holde på å tisse på meg og jeg husket såvidt hvor doen i huset var for vi bor hos foreldrene til Lena i teamet. Men etter å ha vasket det hovne trynet mitt, vært på butikken og handlet litt mat er jeg klar for en ny dag og i dag er det uken siste treningsøkt som gjelder og da står det rumpe og skuldre på planen. Min favorittøkt i løpet av uken. I tillegg er det bonus poseringstrening etter trening!

Jeg ELSKER å trene rumpe og jeg gjør alt jeg kan for at den skal gro seg stor og sterk. Haha.. En liten obsession ja, men altså.. Blir man besatt av noe så går man all in! Så i dag tenkte jeg å dele 2 supergode rumpe øvelser som vil gi deg den berømte "bubble but". Med disse øvelsene trener du øvre/ytre del av rumpa for rumpa er jo faktisk delt inn i 3 muskler og alle tre må få litt juling på hver sin måte ;)

SIDE UTFALL:

Denne øvelsen er hard! Den er ganske tung så du kan starte med kun kroppsvekt til du får jobbet inn teknikken også begynne med å legge til et par hantler og jobbe deg oppover vektmessig. Denne kan jo også gjøres hjemme med 2 vannflasker/brusflasker som vekt eller om du tar på deg en ryggsekk og legger mer og mer vekt i sekken. Alt er mulig og kun kreativiteten setter grenser ;) 

Legg trykk på hælen på det beinet du tråkker ut med og ha en stram kjerne/mage hele veien. Dytt rumpa bakover mens du går ut i sideutfall og dytt med hælen på vei opp igjen. Kjør en vekt du klarer 3 x 10-12 med for å få en skikkelig burn.

HIP ABDUCTION:

Denne er super elsk! Den kan også gjøres med treningstrikker. Da kan du enten ha strikkene rundt anklene eller over knærne. Finn din favoritt. Når du gjør denne i kabel så lønner det seg å bruke den laveste vekten for det er supertungt. Og den muskelen vi trener her er ikke den største, men den utgjør mye for helheten på rumpa og en liten muskel er ikke den sterkeste så her gjelder det å jobbe med muskelkontakt og virkelig påse at teknikken er god så du kjenner at det er den lille muskelen som jobber, fremfor alt annet rundt om det blir for tungt.

Når du sparker utover så press hælen ut til siden mens du strammer/spenner øvre delen av rumpa. Jeg liker å gjøre denne i høyrepetisjon så jeg gjør 3 x 15 pr bein. Og her er det bare å holde ut for den river og det brenner, men bit tennene sammen og få belønningen senere i form av en rundere og strammere rumpe♥

Andre rumpeøvelser som er favoritter for tiden er: Hip thrust/bootybuilder maskin, Bulgarsk utfall i smithmaskin, Rumensk markløft med stang og hantler, Goblet squats, Kickback i kabel♥ Håper dere fikk litt inspo til rævtreningen som jeg liker å kalle det♥ Let´s get bootylicious girls♥

I dag så skal jeg jo trene ræv og skuldre også blir det poseringstrening etter det. Posering er 1 pri nå om dagen og det må bare bli bra! Jeg tror mensen tikker inn i dag og det er jo DRITSTAS når man skal stå i undertøy å posere både i dag og i morgen på et gym foran andre OG få formsjekk av coach. Herlig ass.. Vi stikker hvertfall til Kaliber Gym litt senere, jeg må bare jobbe litt først♥ Bli med på snap da vel: CHRISUNIVERS

Tights HER! // Sneakers Utsolgt // Sportsbh HER! // Topp gammel // Caps URBAN

//Sponset Innhold//

6 Kommentarer

superdaddy92

12.08.2017 kl. 13:35
side utfall så ut som en skikkelig bra øvelse. den må prøves!
superdaddy92: Den er heftig!! ;)

12.08.2017 kl. 19:48
Du er så nydelig, bare elsker deg😍 Kunne du lagt ut et oppsett med mageøvelser med repetisjoner og sett, med øvelser du liker? Hvis du skjønner hva jeg mener ahah❤️❤️😂
Anonym: Åååh! <3 Tusen tusen takk!!

Ja, det kan jeg absolutt få til <3

superdaddy92

14.08.2017 kl. 14:21
e prøvde men tror jeg er for stiv i hoftene :p
superdaddy92: Å nei! Jobb med mobiltet og utøying så går det seg til :D

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg - Online Coach og PT

Online PT og Coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til både trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente som fikk 4 Plass NM i Bikini Fitness Høsten 2016 som Debutant. Nysgjerrig på kostholdsplan og treningsprogram? Ta kontakt på christine@strongbody.no så sender jeg deg informasjon om hvordan coachingen min er lagt opp!

FollowFollow

Søk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits