Rumpa mi er syk..

  • 10.08.2017 kl. 11:29

//Sponset Innhold//

Kaosdagen i gr da! Jeg fikk jo akutt innfall p at jeg skulle lage min frste vlog og filmet frokost, p vei til trening osv. Og plutselig kommer jeg p at jeg hadde naprapat time klokken 13 fremfor 14 s jeg rakk 2 oppvarminger og pullups fr jeg mtte lpe. Heldigvis er det i samme bygg da! Men det er s typisk meg og surrehuet mitt. Men jeg fortsatte vlogen med hva jeg spiser i lpet av en dag da jeg fikk beskjed om at jeg skulle la musklene hvile etter behandling. S jeg hper det blir bra og jeg skal begynne redigere og g over det jeg har filmet s fort jeg har tid♥

Jeg har aldri vrt til hverken fysio, naprapat eller noe som helst av slike type behandlinger fr noen gang s jeg visste ikke hva jeg skulle forvente. Det er det sykeste jeg har vrt med p! Egentlig var jeg jo livredd for folk har sagt ting som "h, det er s vondt, men det er godt etterp da" s jeg gikk inn der og var forberedt p et smertehelvette med muskler i klem til hyre og venstre for ikke glemme om knasing og knekking i ledd og skjellet. 

Men herregud.. Det gikk helt fint. Det var ikke en skummel opplevelse i det hele tatt og Naprapaten som tok meg imot var superchill og veldig flink. Han var ung og vi snakket samme sprk, noe som er deilig for da var det rom for kdde litt. Hehe.. Jeg hadde jo med meg Natalia som fikk tatt litt bilder s gudene veit hva han tenker om oss som fnisa og skravla innimellom knekkingen. Og mten jeg reagerte p knekking og knasing p var latter. S jeg lo s trene trilla for det var s sykt.

Grunnen til at jeg tok kontakt med Naprapat er fordi jeg har slitt med skuldre, lats og venstre rumpeballe. Haha.. Skuldrene og latsen min er veldig anspente og jeg gr ofte med hevet skuldre uten at jeg tenker p det. Det gjr at nr jeg trener overkropp s tar nakken over mye av showet og nr jeg da skal ve fitness poseringen min s ser jeg ogs anspent ut fordi jeg naturlig hever skuldrene. 

Nr det kommer til den venstre rumpeballen min s fr jeg drlig kontakt med akkurat den fremfor hyre, og det hadde noe med ryggraden min gjre og alt dette hang sammen selvsagt, for det er venstre skulder og lats som ogs er trblete. Nr jeg trener bein/rumpe s fr jeg alltid mye mer pump i hyresiden og jeg m jobbe s SYKT hardt med teknikk og konsentrere meg helt vilt for f optimal kontakt med venstre s det skal fikses opp n fremover da jeg skal til Tord som har het en gang i uken frem mot konkurranse ogs fortsetter jeg etter det ogs.

Jeg spurte om det var asymmetri p rumpemusklene og om den ene var strre enn den andre, men det var det heldigvis ikke! Phew!! For symmetri er viktig i fitness! S i gr knakk han meg skikkelig opp i rygg, nakke, skuldre og tyde ut rumpemuskelen min godt s jeg er spent p dagens bein/rumpekt♥

Og sjekk det nederste bildet! Haha! Jeg dr! Jeg lo jo s jeg grein og ble klam i trynet mens han holdt p s ansiktet mitt satt igjen p den papirtingen man har ansiktet i. Jeg dde nr jeg s det da. Og jeg fiksa meg ikke etter det s jeg s jo helt weird ut nr jeg skulle fortsette vloging nr jeg kom hjem. Dr av meg selv. Det blir en veldig lite selvhytidelig vlog med lite pynt p fasaden for si det snn♥

N skal jeg f i meg noe mat ogs blir det jobbe litt fr jeg gjr meg klar til dagens beinkt! Skal dere trene i dag?

Tights HER! // Sportsbh HER!


//Sponset Innhold//

7 Kommentarer

Caritha

10.08.2017 kl. 12:29
Flott at det gikk s greit da. Spennende hre om du merker noe forskjell etter hvert. Har kun vrt hos fysioterapeut pga. kneskl som ikke ligger der den skal. I dag blir det sykkeltur p 1t 10min, med dryt 7 km med sammenhengende oppoverbakke.
Caritha: S flink du er <3 Litt sent svar her for Trondheimshelgen har vrt kaos! :O

Hper det forbedrer seg etter et par behandlinger ja :)

Victoria Larsen

10.08.2017 kl. 14:37
S bra det gikk greit! Hper det blir bedre for deg :)

Julie

10.08.2017 kl. 21:32
hahah, er det lov si dietthumor? jeg dr litt av snappene dine hahaha! er selv p diett, og idag s var det en dame som skulle ha klorin, jeg bare : H? KRONEIS? :P
Julie: Hahah! Godt det ikke bare er meg ass! :D h, kroneiiiiis! Det er s digg! <3

Emilie berg hansen

11.08.2017 kl. 09:53
Sliter ogs med det samme nr det gjelder rompa... n skal ikke jeg stille i n konkurranse eller trener mot det, men det er sykt irriterende ikke f lik pump. Ekstra irriterende da gangsperra blir skeiv!. What liksom!! Har du noen tips til hva jeg kan gjre? Skal til fysioterapaut neste uke for f bort noen muskelknuter og anspenthet i skuldrene og nakken selv.. g ogs anspent nesten hele tiden uten tenke p det🙄

Missforst meg rett, nesten godt lese om noen som sliter med det samme. Kan kanskje finne lsning p det da :)

Ha en super dag og God Helg! ❤️
Emilie berg hansen: Det er sykt frustrerende! :O Bah!! Ta en time hos naprapat evt og nevn det for fysio s kanskje han/hun kan hjelpe. Kjr p med etbeinsvelser som tvinger den siden til jobbe selvstendig. Etbeins hip thrust, utfall og kickbacks typ :)

Ja, er jo greit vite at man ikke er alene om det <3

Ha en super Mandag!

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg - Online Coach og PT

Online PT og Coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til bde trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente som fikk 4 Plass NM i Bikini Fitness Hsten 2016 som Debutant. Nysgjerrig p kostholdsplan og treningsprogram? Ta kontakt p christine@strongbody.no s sender jeg deg informasjon om hvordan coachingen min er lagt opp!

FollowFollow

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits