Treningskt - Fokus rumpe og skuldre!

  • 09.08.2017 kl. 10:36

//Sponset Innhold//

Grsdagen var s sinnsykt digg! Jeg stod opp og fikk unna en del jobb fr jeg fikk 2 venninner p besk for vi hadde avtalt g en tur♥ Det var digg vr og akkurat passe varmt. Vi spiste lunsj frst og som dere kanskje s p snap s klarte Natalia sle ut halve proteinpulverboksen min p gulvet her. Jeg dde. Jeg var p do da jeg hrte jentene hyle ut " nei!!" ogs lo de seg skakk ihjl og ropte inn til meg "Christine, ikke kom ut hit enn!" Haha.. Og jeg bareee... Wtf!

Trodde noen hadde knust et glass med blbrsyltety eller noe jeg for det er jo krise, men s kommer jeg ut p kjkkenet og ser at det er proteinpulver utover hele gulvet mitt og jeg ler meg jo ihjl. No harm done liksom.. Jesus, det er mer der det kommer fra! Vi kom oss hvertfall ut p tur og det var sykt koslig med kvalitetstid til jentene mine n i disse travle dager. Vi gikk i 3 timer og det var helt perfekt!

Jeg har jo treningsfri p Tirsdager fordi jeg har en fullkroppskt hver Mandag i tillegg til de 4 andre styrkektene mine. Og denne Mandagen satt jeg sammen min egen kt og den var god for si det snn! Sweet jesus jeg er stl i rva! Og da m jeg jo selvflgelig dele kten med dere... 

FULLKROPP - FOKUS BEIN / RUMPE / SKULDRE:

- Bakover utfall med stang p ryggen - 3 x 10 pr bein (her kan man bruke hantler om stang blir for tungt)
- Step up p kasse med hantler - 3 x 12
- Cable squats med bred beinstilling - 3 x 15
- Hantelroing - 3 x 12
- Arnold skulderpress - 3 x 10
- Upright row med hantler - 3 x 10
- Bicepcurl i kabel - 3 x 10
- Tricep pushdown I kabel - 3 x 12
- Kabelcrunch for mage eller en annen magevelse du liker 3 x maks

Dette kten M dere bare teste for den var god! En perfekt fullkroppskt spr du meg og jeg var rimelig svett nr jeg var ferdig, for ikke snakke om pumpende muskler og en god flelse av ha kjrt gjennom hele kroppen skikkelig. I dag er det overkroppskt p planen ogs skal jeg til Naprapat for frste gang for lsne opp i litt skulder/nakke problemer. Jeg gruer meg for smerteterskelen min er ganske lav. Haha.. 

Ha en super dag dere! Stort smask!♥

Instagram HER! 
Snapchat: CHRISUNIVERS

Sports bh HER! // Tights HER! // Genser bikbok // Sneakers gamle Nike Air

  


//Sponset Innhold//

4 Kommentarer

heidijeanettem

09.08.2017 kl. 10:59
Jeg skal teste denne kten! Motivasjonen for trening er liten, og jeg begynner p ny plan fra den 17. s frem til da bare leker for holde treningsgleden oppe. Lykke til hos naprapat, jeg skal starte der igjen selv da jeg har problemer med nakke og rygg, hater hvert eneste yeblikk der, men s er det s sabla deilig nr jeg er ferdig! Ha en fin dag! :-D
heidijeanettem: Gjr det, den er kjempe god! :D Ja, da er det bare holde ut og finne motivsjonen ;) Jeg synes naprapaten var overraskende "digg" eller hva jeg skal kalle det :) Endelig f lst opp i dette rkleverket av en kropp. Haha! ;)

Caritha

09.08.2017 kl. 12:41
Fint omrde du har tatt bilder av. Samboeren min mistet halvveis et glass med julesild utover gulvet i jula, og det var bra han reddet glasset, hvis ikke hadde det blitt en stor vask. Lukter "litt" ogs :)

Deilig ha en svett og god flelse etter trening. Lykke til hos naprapat. Best da man er ferdig.
Caritha: Oh noooo! SILD!!! Krise ass! Jeg hadde ddd! Heldigvisikke knust over alt da. Off!!

Tusen takk :D Det gikk kjempefint! <3

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg - Online Coach og PT

Online PT og Coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til bde trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente som fikk 4 Plass NM i Bikini Fitness Hsten 2016 som Debutant. Nysgjerrig p kostholdsplan og treningsprogram? Ta kontakt p christine@strongbody.no s sender jeg deg informasjon om hvordan coachingen min er lagt opp!

FollowFollow

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits