S jvla tragisk!

  • 01.08.2017 kl. 08:04

Fy faen for en drittdag jeg hadde i gr! Bah.. Jeg er s sykt glad den dagen er over at jeg fr ikke sagt det en gang! Jeg var s sykt motivert nr jeg vknet og gledet meg som en liten unge til dra p trening og nr jeg kom p trening s bare krsjet hele systemet da. Shit! Jeg startet og varme opp med kneby og det fltes superbra helt til jeg skulle begynne kjre tungt. 75 kg 4 sett 6 reps gikk som en drm forrige uke, men i gr s fltes det som om jeg hadde hele verden p skuldrene. Jeg var s sjansels. Jeg tok frste sett og mtte gi meg etter 4 reps for det var bare ikke noe krutt i meg. Energien bare forsvant p vei til gymmen eller no og jeg endte opp med hate meg gjennom kten fra start til slutt. En evig treningskt full av mindfuck. "Du orker ikke dette, dra hjem, ikke gjr det, HJELP" Alts.. Evig huekjr med gnl om at jeg burde gi meg. Men jeg fullfrte og selvom det ikke var den beste kta s var det en kt hvertfall ;)

Grunnen er nok fordi jeg spiser frokost ganske sent p formiddagen. Jeg er ikke noe frokost menneske s jehg liker spise frokost rundt 12:00 ish og dra p trening ganske kort etter det, men i gr s dro jeg litt sent og klokken ble over 15:00 nr jeg var p trening og nr jeg spiser en liten pingleskl med havregrt klokken 12 da s er det ikke mye krutt i denne skrotten da for si det mildt. Note to self! Spis et mltid innen en time fr trening! For jeg trener jo gjerne i 1 1/2 time og det betyr neste mltid rundt 18:00 og det er jo bare STUPIDASS! Og jeg spiser ikke lite heller s jeg har got med mat fordele utover kvelden, men jeg bare tyner det s jvli tidligere pd agen fordi jeg vil ikke ende opp med sitte p kvelden vre fysen for da ryker jeg fort p en smell. Men det gr jo bare ikke drye s lenge mellom frokost og neste mltid s jeg m omrokkere mltidene mine litt mer optimalt n. 

Mat er viktig for trening og resultater! Husk det jenter! 

Det som gir meg treningsglede er jo bli sterkere bygge muskler, noe man gjr svrt lite av p en fitness diett med kaloriunderskudd p vei mot scenen. Kroppen trenger mat for fungere OG for vokse. Da er faktisk mat den viktigste faktoren. S jeg koste meg med den strste salatbollen ever nr jeg kom hjem etter den drittkta og DET var priceless for si det snn♥

Jeg kjenner jeg begynner bli ganske skrapa n mht fett% som synker og det er ikke like mye ta av. MYE har skjedd de 2-3 siste ukene med tanke p formen. Fett er jo energi, s jo lavere man kommer i % jo mindre energi har man jo "ta av" om dere skjnner. Jeg husker jo i fjor nr jeg endte opp de siste ukene fr konk ha drittkter fordi alt var s sykt tungt og jeg hadde s lav energi. Det sugde heftig. Og da forsvant mye av treningsgleden min. S jeg hper jeg kan kose meg p trening i noen uke til♥ Ca 4-5 uker til frste konkurranse s det er bare bite tenna sammen og jobbe p. Jeg har ikke kommet s langt for la litt motgang vippe meg av pinnen. 

Nei, n m jeg hoppe i dusjen for jeg skal straks til frisren for sette p hair extensions og DET gleder jeg meg s sykt til. S jeg hper og regner med at denne dagen blir 1000 ganger bedre enn i gr. Ikke bare er det ny dag, men ny mnd s jeg legger Juli bak meg og er fornyd med innsatsen s langt♥ Jeg har treningsfri i dag siden jeg trener fullkropp p mandager s jeg m g meg en tur for jeg skal rlig si at jeg hadde s mye jobb i gr kveld og med det dritthumret mitt og sprutregn ute s skjedde bare ikke noe kardio da. Bah! #OnlyHuman 

Ha en super dag vakringene mine♥ Stort smask!!♥

Link til antrekket finner dere i forrige blogginnlegg! Det var noen som spurte om strrelser p IG i gr og jeg har XS i tights og S i sportsbh♥

13 Kommentarer

Mari

01.08.2017 kl. 08:35
Hei Christine! Salaten din ser digg ut! Hva slags skinke er det du bruker i den? Typ kokt skinke (snn man har som plegg) skret opp? Hilsen trofast bloggleser som henter masse inspirasjon i bloggen din! :)
Mari: Jeg bruker en oppskjrt kalkunskinke fra tulip. Kjpt i Sverige, men du kan bare kjpe kyllingfilet plegg eller skinkeplegg og strimle selv :) Det jeg liker med den jeg bruker er at det er litt tykkere strimler <3

Tusen tusen takk som titter innom meg <3 :D

Amanda

01.08.2017 kl. 14:05
Hei 😊

Vil bare si at jeg digger Deg og det du driver med! Blir motivert til gjre tungt arbeid nr jeg ser hvor hardt du jobber. Jeg elsker ogs at du har bein i nesa og at det er #nofilter! Fler du er s ekte! Og det er s sykt bra!

Du har blitt et forbilde for meg og jeg elsker lese bloggen din💕 Masse lykke til fremover med motivasjon! Jeg heier p deg!

Forresten s ble det brune hret med extensions helt sinnsykt fint p deg!😍
Amanda: h! FOR en tilbakemelding da! :D <3 Tusen tusen takk! Du aner virkelig ikke hvor mye det betyr med slike kommentarer! You just made my day! <3

Og jeg eeeelsker hret da <3 ftt tilbake swagen min. Hihi! Tusen takk sta! :* Stort smask!!

heidijeanettem

01.08.2017 kl. 20:53
Drlig dag eller ikke, du motiverer og inspirerer fortsatt meg. Det er p drlig dager man finner ut av hvem man er, en vinner eller "taper". Vinnerne jobber det lille ekstra som m til, "taperne" gir opp og venter p en bedre dag ;)
heidijeanettem: Awww! Tusen takk sta <3 Og jeg er HELT enig! Kunne ikke sagt det bedre selv ;D

Julie

02.08.2017 kl. 00:11
bare lurte p hvordan i alle dager dropbox kan trekke deg s mye? fikk helt noia n :( fr du pengene tilbake eller hva!
Julie: Har INGEN aning om hvordan de kan ha ftt det for seg at jeg har bestilt noe s dyrt, men jeg fr pengene tilbake heldigvis!! :D

Maria

02.08.2017 kl. 12:41
Hei! Det er godt hre det er flere som har slike dritt dager av og til!

Du ser utrolig bra ut, og jeg er helt sikker p at du kommer til gjre det bra i konkurransene fremover. Jeg heier p deg!

Du er en god motivasjon til komme seg p trening. Blir alltid glad og motivert av se at du snapper hele tiden og legger ut videoer p instagram.
Maria: Tusen tusen takk for at du heier p meg! Jeg er s spent p konkurransene denne runden her alts, det m jeg si! <3

S koslig hre at du setter pris p det jeg legger ut! Takket vre slike kommentarer at jeg gleder meg til trene og filme nye ting :D

Ragnhild

04.08.2017 kl. 23:41
herregud s fantastisk fin overkropp du har :o de markerte musklene og alt, herregud <3333333333
Ragnhild: Awww! Tuuusen takk! <3

Clen

05.08.2017 kl. 14:57
Med litt clen gr fettet unna veien sh

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg - Online Coach og PT

Online PT og Coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til bde trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente som fikk 4 Plass NM i Bikini Fitness Hsten 2016 som Debutant. Nysgjerrig p kostholdsplan og treningsprogram? Ta kontakt p christine@strongbody.no s sender jeg deg informasjon om hvordan coachingen min er lagt opp!

FollowFollow

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits