Vr en ulv, ikke en sau!

  • 31.07.2017 kl. 11:41

//Sponset Innhold//

Nr mange spr meg hvor jeg fr all motivasjonen min ifra s er det ikke hver dag jeg er like motivert og det en haug av dager jeg har lyst til bare gi totalt faen og ligge p sofaen og spise ben&jerrys. Det er ikke slik at hver person blir fdt med en mengde motivasjon og passion og noen fr mer enn andre. Man m sparke seg sjl i rva ekstra hardt noen ganger for  get shit done. For til ende og sist s er det ingen andre som bestemmer hvordan vre liv blir enn oss selv. VI har kontroll over VR egen skjebne og vre actions eller mangel p actions blir et resultat av hvor vi ender opp. Jeg ble ikke den utgaven av meg selv som jeg er n over natta. Det har tatt tid, oppturer og nedturer, breakdowns, mestringsflelser, stolthet, progresjon OG regresjon som er det motsatte, men det som har holdt meg gende er den drmmen om n et ml og flere delml p veien.

Det er ikke enkelt, men det viktigste av alt. BESTEM DEG! Bestem deg for at N (ikke i morgen, ikke p mandag eller etter ferien) er det tid for endring. For som jeg skrev i dette innlegget s vet ikke kroppen din hvilken dag det er. Og ikke la andre definere hva som er lykke for deg. Finn din indre glede og tr gjr ting som gjr akkurat DEG lykkelig. Om det er  strikke eller trene s er det et fett s lenge du har det bra♥

Jeg vet ikke med dere? Men for f ting gjort m jeg ha en plan. Uten en plan er jeg fucked! Det er ikke alltid den planen er skrevet ned p papir eller i stein, men jeg m ha en plan i hodet og vite hva jeg skal og hva som skjer. S nr jeg vkner p Mandagene s liker jeg visualisere og se for meg den kommende uken ogs legger jeg opp en slagplan p det hele. Jeg har jo treningsprogrammet mitt som jeg flger og det er 5 styrkekter i uken s det er jo good. Uten en treningsplan er jeg ogs fucked. Da gr jeg bare surrer litt meningslst p trening og gjr litt her og der. Og det gir ikke resultater for si det snn. Hehe..

TIPS FOR KOMME I GANG:

- Ha en plan og sett deg realistiske ml! Hehe.. Really? ;) Ja, ha for eksempel en treningsplan som passer til deg, dine ml og din kapasitet! Ikke tving deg selv gjennom 5-6 kter i uken om du ikke har tid og bare hater. Det du fr til er mer enn bra nok og vil gi deg mestringsflelse, s start med en realistisk mengde du klarer gjennomfre♥ Gi deg selv kred for innsatsen du gjr. Vr stolt av deg selv!

- Skriv ned alt du vil ha gjort i lpet av en dag eller uke og sorter etter prioriteringer. Og prioriter DEGSELV ogs, mange glemmer seg selv i en hektisk hverdag.

- St opp tidligere! Utnytt tiden din. Du venner deg raskt til deg og jeg har ikke vrt s fornyd p lenge som n nr jeg str opp tidlig og fr mer ut av dagen min. Og det kommer fra tidenes dryeste B-menneske! Hehe.. Kan jeg, kan du!

- Gjr klar treningsbagen din og lag avtaler med deg selv p nr du skal trene. Eller med en gymbuddy♥

- Ta et overblikk i kjleskapet ditt hver Sndag og skriv en liste over ting du mangler s du har handlelista klar til Mandag. Planlegg hva du skal spise og lag med deg lunsj p jobb, det er mye enklere spise sunt nr du gjr det og kan unng spontane usunne valg i lunsjen din fordi du dvver av sult og vil ha noe raskt. Og da skal det gjerne vre stt ogs. Trust me, i know!

- Bestem deg og take action! Det du tenker p at du vil ha gjort. GJR DET! Ikke tenk, bare gjr det. Til slutt blir de endringene du har gjort til rutiner og ting gr p autopilot. Da blir det en naturlig del av din hverdag p vei mot dine delml og ml♥ 

- Vr fryktls og tr satse! Tr ta litt sinnsyke avgjrelser og flg drmmene dine uansett hva det er♥ Og det trenger ikke vre at du skal stille i fitness, bli treningsnarkoman eller hoppe i fallskjerm. For noen kan det vre "ekstremt" bytte jobb for eksempel. Mange har en jobb de ikke trives med, men er redde for si opp. Men hvis det gjr det ulykkelig s tr gjre endringer. Ikke vr et sted bare fordi det er "trygt". Ut av komfortsonen og flg mageflelsen selvom den er litt ubestemmlig noen ganger♥ Sofaen er trygg, men er ikke den ganske kjedelig i lengden a?

- Ikke la andres tvil og meninger om dine valg g for mye inn p deg. Om vi skulle latt andres tanker om hva vi driver med pvirke oss for mye hadde vi vrt kjipe A4 mennesker hele gjengen uten personlighet. Som en saueflokk.. Nei.. "A wolf does not loose sleep over the opinions of sheep" ← This i like!! 


 


 

Jeg vet ikke med dere, men jeg er klar for sette i gang denne Mandagen hvertfall! Jeg har en del jobb jeg m gjennom fr jeg kommer meg p trening ogs blir det kyllingsalat nr jeg kommer hjem ogs m jeg ut g en times tur. Jeg tenkte gjre litt poseringstrening i kveld ogs, for det er bare vanvittig viktig fremover. Man blir ikke god p noe med mindre man gjr det mye. Hehe.. Det gjelder alt! 

X: Har dere noen planer for dagen? Klare for ny uke?! :D

Tights HER!  // Sports Bh HER!  // Sneakers Utsolgt  // Genser BikBok

//Sponset Innhold//

4 Kommentarer

Caritha

31.07.2017 kl. 13:21
Flott innlegg! Helt enig i det du skriver. Jeg har alltid en ukeplan for antall treningskter, og det gjr det lett holde rutiner. Har luket blomsterbed i 4 timer og klippet under gjerdet vrt 1 time i dag :)
Caritha: S glad du likte det frken <3 S flink du var!! :D Det handler bare om sette i gang ;)

Natalie

31.07.2017 kl. 22:19
Hrlig! Jeg har selv trent i mange r, og har helddigvis sjelden problem med motivasjon p den fronten. Til hsten skal jeg begynne studere, og kommer til mte en del utfordringer mtp tid og prioriteringer. Er veldig bortskjemt med ha god tid til trene, og ofte nr jeg vil i perioder med mindre jobbing. Men snart starter en ny hverdag, der jeg som B-menneske, gjerne m st opp kl.6 for f trene fr forelesning, ellers vet jeg med meg selv at jeg ikke klarer fokusere p studier resten av dagen. I tillegg vil jeg prve jobbe s mye s mulig, da jeg velger bruke en del peng p mat :p Poenget mitt er vel at du er en ekstra motivasjon, som beviser at ting lar seg gjre s lenge du har en plan! nsker deg masse lykke til i oppkjringen, dette nailer du!
Natalie: Det blir nok litt av en omveltning for deg, men det er som du sier! Du m bare vre floink til vre rutinert :) Jeg har all tro p at du fr det til ;)

Og tusen tusen takk for fine ord kjre deg <3 Setter S stor pris p fine kommentarer!! :))

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg - Online Coach og PT

Online PT og Coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til bde trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente som fikk 4 Plass NM i Bikini Fitness Hsten 2016 som Debutant. Nysgjerrig p kostholdsplan og treningsprogram? Ta kontakt p christine@strongbody.no s sender jeg deg informasjon om hvordan coachingen min er lagt opp!

FollowFollow

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits