Protein lunsjen min!



Endelig kommer oppskriften p den!! Jeg har ftt s sykt mye sprsml p instagram om oppskrift nr jeg har snappet dette mltidet her, s n m jeg dele den! Denne lunsjen har blitt en av mine favoritter p den nye dietten min. Det er egentlig et mltid bestende av propud og andre ting, men jeg har byttet litt p ingrediensene og nr jeg bytter bort propud da er det godt for si det snn. Hehe.. For propud is life p diett! Men denne her er skikkelig sommerlig og jeg elsker smaken p den. Den holder meg mett lenge, er proteinrik og superfrisk. Ogs tar den 2 min og smelle sammen. Easy peasy as i like it!

Du trenger:

- Double 0% Kokkos (det store nye begeret. Du fr den hos Rema100 bla.)
- Havregryn → lettkokt
- Fryste knuste bringebr
- 2 - 3 drper vaniljestevia drper (kan slyfes, bare jeg som liker det stere)

Frst s m du slakte bringebrene inni den fryste posen nr du tar den ut av fryseren. Hehe.. Jeg liker nr bringebrene er helt knust og i bittesm biter s jeg klasker den en del ganger i kjkkenbenken. Det jeg liker gjre er at jeg blander alt og lar den st i lufttett boks i noen timer. Gjerne fra kvelden fr s det blir overnight oats. Da fr havregrynene sugd til seg youghurt og det blir mye mer fyldig. M-m det er latterlig digg! Topp med noen knuste fryste bringebr♥

Enjoy babes!♥ Senere er det tid for tattoo time, bare jobbe litt frst! Vi snappes→ CHRISUNIVERS

6

Mmm, den yoghurten er himmelen! Hvor mye yoghurt og havregryn bruker du?😍

Ella: Helt magisk! Jeg bruker nesten hele boksen med youghurt og en liten hndfull med havregryn :) (300g youghurt og 15g havregryn)

Den s god ut :) Testet stivpisket eggehvite, litt sukrinmelis og propud sjokkolade i gr, alts NAM, anbefaler teste ut om du ikke har gjort det allerede :)

Veldig gy flge med deg bde p blogg og insta, selv om det er frste gang jeg kommenterer :) Et lite nske/sprsml. Hovedhvelser for skuldre og rygg, sett at du har postet en del tips til typisk "burn out" velser som er supre, men hadde vrt gy lese litt mer om hvilke hovedvelser du har for skuldre og rygg. Leste at du frem mot konkurranse skulle trene litt mer hy rep (!?) men du har kanskje noen basevelser du gjr uansett for skuldre og rygg :)

Ha en fin dag!

Kathinka: Oooh! Det hrtes superdigg ut! I fjor p konk diett spiste jeg sykt mye propud, stivpisket eggehvitte og puffet havre med jordbr p toppen og det var rimelig magisk! :D

Jeg kan absolutt lage et innlegg med strre velser jeg kjrer! :) Man glemmer det noen ganger for jeg tar liksom for gitt at folk kjenner til de store basevelsene osv. M g litt back to basic ogs tror jeg ;) P tide med et treningsinnlegg igjen her n ja! :D

Jeg kjrer militrpress, stende roing med stang for skuldre og rygg og en del kabelroing osv :)

Hvor kjper mann vanilje stevia :-)

Anonym: Hos www-xlife.no (du finner link til den noen innlegg lenger ned)

Skriv en ny kommentar