Protein lunsjen min!

  • 26.07.2017 kl. 08:09



Endelig kommer oppskriften på den!! Jeg har fått så sykt mye spørsmål på instagram om oppskrift når jeg har snappet dette måltidet her, så nå må jeg dele den! Denne lunsjen har blitt en av mine favoritter på den nye dietten min. Det er egentlig et måltid bestående av propud og andre ting, men jeg har byttet litt på ingrediensene og når jeg bytter bort propud da er det godt for å si det sånn. Hehe.. For propud is life på diett! Men denne her er skikkelig sommerlig og jeg elsker smaken på den. Den holder meg mett lenge, er proteinrik og superfrisk. Også tar den 2 min og smelle sammen. Easy peasy as i like it!

Du trenger:

- Double 0% Kokkos (det store nye begeret. Du får den hos Rema100 bla.)
- Havregryn → lettkokt
- Fryste knuste bringebær
- 2 - 3 dråper vaniljestevia dråper (kan sløyfes, bare jeg som liker det søtere)

Først så må du slakte bringebærene inni den fryste posen når du tar den ut av fryseren. Hehe.. Jeg liker når bringebærene er helt knust og i bittesmå biter så jeg klasker den en del ganger i kjøkkenbenken. Det jeg liker å gjøre er at jeg blander alt og lar den stå i lufttett boks i noen timer. Gjerne fra kvelden før så det blir overnight oats. Da får havregrynene sugd til seg youghurt og det blir mye mer fyldig. M-m det er latterlig digg! Topp med noen knuste fryste bringebær♥

Enjoy babes!♥ Senere er det tid for tattoo time, bare jobbe litt først! Vi snappes→ CHRISUNIVERS

6 Kommentarer

Ella

26.07.2017 kl. 10:31
Mmm, den yoghurten er himmelen! Hvor mye yoghurt og havregryn bruker du?😍
Ella: Helt magisk! Jeg bruker nesten hele boksen med youghurt og en liten håndfull med havregryn :) (300g youghurt og 15g havregryn)

Kathinka

26.07.2017 kl. 14:33
Den så god ut :) Testet stivpisket eggehvite, litt sukrinmelis og propud sjokkolade i går, altså NAM, anbefaler å teste ut om du ikke har gjort det allerede :)

Veldig gøy å følge med deg både på blogg og insta, selv om det er første gang jeg kommenterer :) Et lite ønske/spørsmål. Hovedhøvelser for skuldre og rygg, sett at du har postet en del tips til typisk "burn out" øvelser som er supre, men hadde vært gøy å lese litt mer om hvilke hovedøvelser du har for skuldre og rygg. Leste at du frem mot konkurranse skulle trene litt mer høy rep (!?) men du har kanskje noen baseøvelser du gjør uansett for skuldre og rygg :)

Ha en fin dag!
Kathinka: Oooh! Det hørtes superdigg ut! I fjor på konk diett spiste jeg sykt mye propud, stivpisket eggehvitte og puffet havre med jordbær på toppen og det var rimelig magisk! :D

Jeg kan absolutt lage et innlegg med større øvelser jeg kjører! :) Man glemmer det noen ganger for jeg tar liksom for gitt at folk kjenner til de store baseøvelsene osv. Må gå litt back to basic også tror jeg ;) På tide med et treningsinnlegg igjen her nå ja! :D

Jeg kjører militærpress, stående roing med stang for skuldre og rygg og en del kabelroing osv :)

26.07.2017 kl. 23:38
Hvor kjøper mann vanilje stevia :-)
Anonym: Hos www-xlife.no (du finner link til den noen innlegg lenger ned)

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg

4 Plass NM i Bikini Fitness Høsten 2016 som Debutant. Online coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til både trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente. Nysgjerrig på coaching? Mail meg uforpliktende på christine@strongbody.no så sender jeg deg informasjon om hvordan det hele er lagt opp!

FollowFollow

Søk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits