Trene rumpe? Denne økten brenner!

  • 15.07.2017 kl. 11:02

//Sponset Innhold//

Gårsdagens beinøkt var HELT VILL og jeg er så støl i rumpe og bakside lår at jeg tror jeg stryker med! Når jeg skulle stå opp i dag så er jeg rimelig sikker på at jeg så ut som en gammel tante på 80 år da jeg krøklet meg ut av senga. Og når jeg skulle på do så var det et lite prosjekt å faktisk klare å sette meg ned! Så derfor MÅ jeg jo dele gårsdagens rumpetrening med dere! Prepare to feel the burn ;)

Det som var litt funny var at jeg var drit gira, kommer på gymmen og starter med oppvarmingen og tar første repetisjon med knebøy også kjente jeg bare at "HELL NO". 5 x 8 i knebøy skjedde bare ikke. Jeg hadde ikke sjans! Når jeg stod med 72 kg med vekt på ryggen så føltes det som 100kg, men på Tirsdag føltes 75 kg "lett" ut. Noen dager er bare crap og gårsdagen var en av dem. Men da er det ikke som at jeg hater verden og pakker sammen tingene mine og går. Okei, jeg hater verden litt da, men så skjerper jeg meg og kommer ut av trassen min og finner raskt en alternativ økt. Det er ikke alltid det er en "logisk" forklaring på hvorfor man har sånne dårlige treningsdager innimellom. Det kan skyldes dårlig søvn, stress, hormoner i kroppen, dårlig kost eller så er det bare det at du bare har en litt laber dag. Og det er viktig å ikke gå i kjellern av den grunn. Det er lov å ha slike dager! Kan ikke alltid være på topp. Heldigvis har jeg Kim som gir meg motivasjonen jeg trenger til å kicke ass uansett.

Og for dere som har lurt på om det er slutt mellom meg og Kim. Nei, det er det ikke! Hehe.. Jeg skal forklare nærmere i et eget innlegg litt rundt flyttingen osv. Bare vær litt tålmodige, for det er litt komplisert akkurat nå, ikke mellom oss men jobbmessig for Kim siden han jobber i forsvaret, men jeg kan ikke si noe om det♥

Anyway.. Når jeg skulle sette opp min alternative økt så tenkte jeg på 3 muskelgruppen selvsagt siden det var en beinøkt. Fremside lår, bakside lår og rumpe i fokus! Så økten så slik ut:

1. Bakover utfall - 4 x 8 pr bein
2. Strake markløft m/ hantler og bred beinstilling - 4 x 12 (video av denne nederst i innlegget sammen med den siste øvelsen)
3. Liggende leg curl - 4 x 10
4. Leg extension - 4 x 10
5. Pull through - 4 x 12
6. Cable hip abduction - 3 x 15 pr bein
7. Rumpekillerkombo - 3 x 10-12 pr bein - Som var en kombinasjon av utfall fra lav kasse og strake markløft (video av denne nederst i innlegget)

Kjør 60-90 sekunders pause mellom hvert sett og feel the burn. Etter denne økten så var det rumpepump fra helvette, beina skalv og jeg var svett som fy! Så den må dere bare teste om dere vil ha litt bootygains♥ I dag skal det trenes overkropp også får jeg satse på å komme meg litt ut i sola♥

X: Hva skal du i dag? :D Ha en super dag hvertfall! Puss puss***

Tights HER! // Sportsbh gammel fra H&M // Sneakers Adidas NMD

 TRENINGSVIDEO : STRAKE MARKLØFT + RUMPEKILLERKOMBO 

BWibvCSBUMG
//Sponset Innhold//

3 Kommentarer

Victoria Larsen

15.07.2017 kl. 13:07
Takk for supert tips! :-)

annie

15.07.2017 kl. 22:13
åh så gøy å se! lurer på, kan du spise ubegrenset med grønnsaker? brokkoli, sopp, salat, tomat, asparges typ..:)

- kan du spise sukkerfri ketchup?, tyggis, sukkerfri pastiller?

- kan du "blande" makroer i måltider? typ at fett, protein, karb sammen? og er det sånn at du ikke kan spise karbohydrater på kvelden og bare tidlig eller spiller ikke dette noen rolle?

du er utrolig motiverende, virker så ekte så er så gøy å følge deg skjønne!!
annie: Hey!! Dette kan jeg lage et eget innlegg på da det er mange som lurer! Hang on så kommer det i løpet av uken ;) Hihi!

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg

4 Plass NM i Bikini Fitness Høsten 2016 som Debutant. Online coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til både trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente. Nysgjerrig på coaching? Mail meg uforpliktende på christine@strongbody.no så sender jeg deg informasjon om hvordan det hele er lagt opp!

FollowFollow

Søk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits