Trene rumpe? Denne kten brenner!

  • 15.07.2017 kl. 11:02

//Sponset Innhold//

Grsdagens beinkt var HELT VILL og jeg er s stl i rumpe og bakside lr at jeg tror jeg stryker med! Nr jeg skulle st opp i dag s er jeg rimelig sikker p at jeg s ut som en gammel tante p 80 r da jeg krklet meg ut av senga. Og nr jeg skulle p do s var det et lite prosjekt faktisk klare sette meg ned! S derfor M jeg jo dele grsdagens rumpetrening med dere! Prepare to feel the burn ;)

Det som var litt funny var at jeg var drit gira, kommer p gymmen og starter med oppvarmingen og tar frste repetisjon med kneby ogs kjente jeg bare at "HELL NO". 5 x 8 i kneby skjedde bare ikke. Jeg hadde ikke sjans! Nr jeg stod med 72 kg med vekt p ryggen s fltes det som 100kg, men p Tirsdag fltes 75 kg "lett" ut. Noen dager er bare crap og grsdagen var en av dem. Men da er det ikke som at jeg hater verden og pakker sammen tingene mine og gr. Okei, jeg hater verden litt da, men s skjerper jeg meg og kommer ut av trassen min og finner raskt en alternativ kt. Det er ikke alltid det er en "logisk" forklaring p hvorfor man har snne drlige treningsdager innimellom. Det kan skyldes drlig svn, stress, hormoner i kroppen, drlig kost eller s er det bare det at du bare har en litt laber dag. Og det er viktig ikke g i kjellern av den grunn. Det er lov ha slike dager! Kan ikke alltid vre p topp. Heldigvis har jeg Kim som gir meg motivasjonen jeg trenger til kicke ass uansett.

Og for dere som har lurt p om det er slutt mellom meg og Kim. Nei, det er det ikke! Hehe.. Jeg skal forklare nrmere i et eget innlegg litt rundt flyttingen osv. Bare vr litt tlmodige, for det er litt komplisert akkurat n, ikke mellom oss men jobbmessig for Kim siden han jobber i forsvaret, men jeg kan ikke si noe om det♥

Anyway.. Nr jeg skulle sette opp min alternative kt s tenkte jeg p 3 muskelgruppen selvsagt siden det var en beinkt. Fremside lr, bakside lr og rumpe i fokus! S kten s slik ut:

1. Bakover utfall - 4 x 8 pr bein
2. Strake marklft m/ hantler og bred beinstilling - 4 x 12 (video av denne nederst i innlegget sammen med den siste velsen)
3. Liggende leg curl - 4 x 10
4. Leg extension - 4 x 10
5. Pull through - 4 x 12
6. Cable hip abduction - 3 x 15 pr bein
7. Rumpekillerkombo - 3 x 10-12 pr bein - Som var en kombinasjon av utfall fra lav kasse og strake marklft (video av denne nederst i innlegget)

Kjr 60-90 sekunders pause mellom hvert sett og feel the burn. Etter denne kten s var det rumpepump fra helvette, beina skalv og jeg var svett som fy! S den m dere bare teste om dere vil ha litt bootygains♥ I dag skal det trenes overkropp ogs fr jeg satse p komme meg litt ut i sola♥

X: Hva skal du i dag? :D Ha en super dag hvertfall! Puss puss***

Tights HER! // Sportsbh gammel fra H&M // Sneakers Adidas NMD

 TRENINGSVIDEO : STRAKE MARKLFT + RUMPEKILLERKOMBO 

BWibvCSBUMG
//Sponset Innhold//

3 Kommentarer

Victoria Larsen

15.07.2017 kl. 13:07
Takk for supert tips! :-)

annie

15.07.2017 kl. 22:13
h s gy se! lurer p, kan du spise ubegrenset med grnnsaker? brokkoli, sopp, salat, tomat, asparges typ..:)

- kan du spise sukkerfri ketchup?, tyggis, sukkerfri pastiller?

- kan du "blande" makroer i mltider? typ at fett, protein, karb sammen? og er det snn at du ikke kan spise karbohydrater p kvelden og bare tidlig eller spiller ikke dette noen rolle?

du er utrolig motiverende, virker s ekte s er s gy flge deg skjnne!!
annie: Hey!! Dette kan jeg lage et eget innlegg p da det er mange som lurer! Hang on s kommer det i lpet av uken ;) Hihi!

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg

4 Plass NM i Bikini Fitness Hsten 2016 som Debutant. Online coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til bde trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente. Nysgjerrig p coaching? Mail meg uforpliktende p christine@strongbody.no s sender jeg deg informasjon om hvordan det hele er lagt opp!

FollowFollow

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits