Trening - Skuldervelse som river!

  • 16.05.2017 kl. 15:49

Det var s digg f dagens overkroppskt unnagjort tidlig i dag! Woh! Jeg er jo tidenes B-menneske og det er sjeldent jeg kommer meg p trening noe srlig tidligere enn 14 tiden ish. Det er fordi jeg surrer s mye hjemme fr jeg kommer ordentlig i gang. Jobber litt, spiser, surrer, jobber mer osv. Men i dag s fikk jeg melding av Ida i halv 9 tiden og hun lurte p om jeg var up for trening. Og hjernen min sa "nah.. tar det seinere" fordi jeg tror serist ikke hjernen min er p plass fr etter klokken 12:00 p formiddagen, men s tenkte jeg at det bare er greit bli ferdig med det ogs siden det er 17 Mai i morgen og ting som skal ordnes. S jaggu ble det ikke opp og ut p frkna! Og det var en sinnsykt god kt med benkpress p 40 kg og militrpress p 30 kg. Super fornyd for DET er fremgang. Jeg kjrte jo 40 kg benk for en stund siden, men s har jeg ikke trent srlig mye benkpress siden det og styrke er ferskvare s man m opprettholde det man jobber for. Men 40 kg gikk og det var jeg s glad for. Man m ALLTID vre sulten p fremgang, ellers s kommer man ingen vei. Det er svrt lite som skjer i komfortsonen og man m pushe seg hver kt og ikke vre redd for legge p litt tyngre. Det vrste som kan skje er at man m ta vektene av igjen, men det er mer vondt for egoet enn noe annet s det overlever man ;) For hva om du klarer det da? Hehe.. Jeg trodde ikke jeg skulle klare 30 kg militrpress i dag for det er en tung velse, men nr jeg lftet den av kjentes det lett ut! S noen ganger fr man positive overraskelser ♥

Jeg m bare dele den siste velsen jeg kjrte i dag! Landminepress. Den er supergod avslutte overkroppskten med for her jobber alt, men den tar  ekstra godt p skuldre og bryst. Jeg kjrte bde enarms og med begge armer (film kommer p instagram senere) Og det er bare pushe p til du ikke klarer mer helt p slutten av kten ;) Feel the burn! 

Resten av dagen skal brukes p ordne i stand til i morgen. Det m ryddes litt, jeg m finne ut hva jeg skal ha p meg. For en gangs skyld har jeg ikke kjpt meg noe nytt bare fordi det er s tullete stresse ut svi av masse penger p noe jeg sikkert bruker 1 gang nr kleskapet mitt flyter over av klr som nesten ikke er brukt. #FornuftigPoints ! Og jeg m lage pavlova bunn. M-m! Blir ikke sukkerfri den for si det mildt. Jeg synes det er s tpelig uansett. Sukkerfrie kaker.. En ting er om man har stsug i hverdagen eller er p diett, men p 17 Mai m det da for F kunne g an kose seg uten tenke kalorier eller sukkerhysteri? Og selvom noe er sukkerfritt s betyr det ikke at det er kalorifritt heller. De fleste sukkerfrie kaker har shitloads med kalorier uansett. Nr det er noe som skal feires s er det lov til kose seg. Man skal ikke g rundt med drlig samvittighet fordi man spiser kaker 1 dag. Det er hva du gjr de 6 andre dagene i uken som teller♥ 

S nyyyyt 17 Mai alle sammen♥

Tightsen fra icaniwill finner dere HER! 

3 Kommentarer

Karin

18.05.2017 kl. 14:22
Hvor ofte trener du kneby? Hvis man trener bein 3 dager i veko,br kneby vera med p alle dagene?😊
Karin: jeg trener kneby 2 ganger i uka?? det kommer an p hva slags program du kjrer. Om du kjrer 3 fullkroppskter s ville jeg hatt kneby p alle??

Astrid

19.05.2017 kl. 18:59
Hva er ditt inntrykk av doping i fitness? Er det mye av det?

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg

4 Plass NM i Bikini Fitness Hsten 2016 som Debutant. Online coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til bde trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente. Nysgjerrig p coaching? Mail meg uforpliktende p christine@strongbody.no s sender jeg deg informasjon om hvordan det hele er lagt opp!

FollowFollow

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits