Rumpelft p 4 uker..

//Reklame For Egen Jobb//

Med riktig kostholds og treningsprogram er det sinnsykt mye som kan skje bde p kort tid og langsiktig. Det er ingen tvil om at s lenge man har den "riktige oppskriften" s kan man komme akkurat dit man vil s lenge man legger ned arbeidet og har en mlrettet plan. Ja, overskriften her er kanskje av den drye typen for det hres jo kanskje helt crazy ut, men hvis dere titter p bildene under her s er 4 forskjellige jenter bevis for at MYE kan skje p kort tid med riktig oppskrift! Det frste bildet er 6 mnd med mlrettet plan mot bikinifitness og de resterende 3 bildene er det kun 4 uker som skiller fra bilde 1 og 2. Disse jentene hadde som ml og g ned i fett % og stramme opp kroppen.

UREDIGERTE BILDER!



Med kosthold og treningsplan fra strongbody vil du kunne ta treningen og resultatene dine til nye hyder. Det er du som bestemmer treningsmengden, avhengig av hva du har tid til og hvor avansert du har trent tidligere. Det er en styrkebasert treningsplan med valgfri cardio og matplanen er som en meny og super enkel flge. Dvs du har X antall frokost, lunsj, mellommltid og kveldsmat alternativer og middagen har du veldig stor valgfrihet p s lenge det er rent kjtt og en viss mengde karbohydratkilde (potet, ris, pasta osv), og grnnsaker. Man "slipper tenke" for alt du trenger str p planene for oppn de resultatene du nsker. Har du matallergier eller det er visse matvarer du ikke liker tar vi selvsagt hensyn til det♥

Planene vi lager er ikke kun rettet mot de som for eksempel nsker stille i fitness. Vi skreddersyr planen til deg som vil bli sterkere, miste baby kiloene, g ned i fett% generelt, bli litt mer fit eller til deg som vil starte med styrketrening uten ha noen form for erfaring. Uansett hva slags ml du har s hjelper vi deg med n de. 

Matvarer jeg bruker nr jeg lager matplaner er: Rene kjttkilder, kjttplegg, grnnsaker, frukt, brd, egg, havregryn, propud, potet, ris, pasta, speltlomper, laks, fisk, ingredienser til proteinpannekaker, questbars, sukkerfritt syltety, puffet hvete/havre, diverse sauser og dressinger. Og masse annet nam! ♥ Rett og slett husmannskost :) Det er godt, variert, enkelt og noe hele familien kan spise. Dette er ingen kylling og brokkoli diett. NO! Masse god mat man kan vre kreativ med.

Prisen for en coachingpakke med 4 uker oppflging er 4500,- kr. Husk at delbetaling er mulig. Du kan betale helt ned i 205,- kr i mnd om du nsker det :)

nsker du mer info om hvordan coachingen er lagt opp s send meg gjerne en mail p christine@strongbody.no . S hva venter du p? Start n! Vi lever bare en gang og da skal vi jaggu unne oss fle oss tipp topp!♥ Er det noe dere skulle lure p er det bare slenge igjen sprsml i kommentarfeltet, men ikke nl med sende mail♥ Titt gjerne innom strongbody.no eller strongbody sin instagram eller facebook for mer fr/etter bilder og annen info♥

Instagram: MINSTRONGBODY SIN
Facebook: MINSTRONGBODY SIN
Snapchat: CHRISUNIVERS

Ogs m jeg jo selvsagt slenge med min egen lille transformasjon igjen da. Det er lov til vre stolt av hvor langt man har kommet. Og alt er mulig! 

- A Goal Without A Plan, Is Just A Wish -



//Reklame For Egen Jobb//
 

9

S utrolig inspirerende! Du er skikkelig flink :)

Victoria Larsen: <3

Inspirasjon! 😍

FitnessVibeQueen: <3

Dette m du merke som reklame. Bare sier det fr noen andre kommer og tar deg, haha :-)

Hanna: Oh, selvom det er for min egen jobb? Visste ikke. Burde sette meg mer inn i det der. Men n er det merket hvertfall ;)

Frister veldig! Er det snn at du m betale noe ekstra (renter ol.) nr du bruker delbetaling? :-)

Heisann! Jeg vil bare si at strongbody funger SYKT bra! Er strongbody kunde selv, og har oppndd fantastiske resultater. S dere som vurderer det - ikke nl, bare gjr det! Skal love at det er verdt det! Fantastiske resultater p bildene, men den strste motivasjonen er deg, Christine! <3

Eirin: ! S utrolig koslig! Herlig at du legger igjen kommentar! Det betyr s masse <3 Ingen tvil om at det er den beste investeringen man kan gjre i seg selv!

Og tusen takk for tidenes kompliment da <3 S st du er!

Skriv en ny kommentar