Tidenes rygg kt! Sukker = gains! :P

  • 26.11.2015 kl. 00:39


I dag.. h.. I dag ass!
I dag var nden over meg! :P Haha..

Har hatt en relativt stressendes dag p jobb og ting har gtt i 100!
Jobba jo seff litt overtid i dag :P
Kjrte som et svin hjem. Jeg spiste min kreative pre workout fordi jeg ikke rakk spise middag fr kta, mens jeg snubla p meg klrne og flettet hret mitt.



Litt proteiner, karbohydrater og fett. Og sukker.
Fr fart p energi lageret klar for en kt!
Og det funka da for si det mildt.

S ble jeg plukket opp av fineste Hanne for en treningsdate ;)
Sjekk henne ut HER!

Og FOR en kt det ble! Hot diggety damn! :P <-- Jada.. super nrd!


Men jeg hadde bare s godflelsen da! <3
Alt bare gikk drit bra. Teknikker var konge, jeg flte meg sterk og det var easy peasy!



Dagens rygg og skulder kt bestod av:

Marklft
Pull ups
Stende roing
Lat. push down
Nedtrekk
Rygghev
Militrpress
Upright row
Sidehev med hantler
Push ups

Og du dven for en uslelig kombo! <3

Jeg testet lateral push downs i dag for frste gang og de var HELT konge!! Fikk sinnsykt god kontakt med lats.
Jeg sliter jo litt med venstre lats pga det er noe tull med den siden som har en sammenheng med skulderproblemet mitt.
S da tenker jeg at jeg m styrke latsa mine og da er dette en suveren velse.



Viktig sjekke teknikken i speilet! ;)





Lurer du p hvordan velsen utfres med riktig teknikk?

Sjekk denen linken HER!

Kjrte jo ogs marklft!
Legger ut en liten teknikk innfring a la Christine i morgendagens innlegg ;)


Rumpa ned.. Ansiktet fremover. LETS GO! ;)



OPP OPP OPP!



P toppen s trekker du skuldrene godt tilbake og dytter/strammer rumpa. (Jokke litt forover :P)

Kjrte jo ogs stende roing :)



Lempe av og gjre seg klar da ;)



By deg godt fremover, svai rygg og stolt holdning. Brystet opp og frem.



Og kjr p! Trekk stangen mot brystet (for oss jenter s rett under the ladies)

Du kan kjre 2 varianter!
Du kan kjre bredt overhndsgrep som jeg gjr. Da gr den litt mer p bakside skuldre og vre rygg.
Og du kan kjre smalt underhndsgrep. Da gr den mer p biceps og rygg.

Jeg er DRIT fornyd med kta i dag! kte i alle velser. Enten p antall reps pr sett eller i kg.
DET er s deilig! Det nye programmet mitt fungerer! AMEN! Hoho..

Nr jeg kom hjem s ble det styrk melk som etter trenings mltid for jeg har bestilt meg nytt proteinpulver for jeg er tom og det nye ligger i bagasjen p bilen min og bilen min er ikke her akkurat nuh :P Glemske klovn alts :P

Men frykt ikke! Styrk med kakao gjr samme nytta.



Jepp.. Klemte innp en hel liter :P
Makroene mine tilsa at det var innafor og da sier ikke denne jenta neitakk.. Oh no! ;)

Og siden kreativiteten = 0 fordi jeg skulle vrt nydusjet og i seng for en time siden fordi jeg skal opp gry tidlig i morgen for jeg m dra tidligere p jobb s ble dette kveldsmaten min :P



Fantastisk h? :P Salta og pepra ihjl s ingen andre i hele verden hadde ordket spist det bortsett fra meg.

En fin blanding av karbohydrater, fett og proteiner da hvertfall ;)

Nuh er det dusj og natta <3



2 Kommentarer

Kristin Antiveros

26.11.2015 kl. 20:04
Fine, flinke du!! N fikk jeg jo enda mer lyst trene, har litt abstinenser, hehe ;-) Har ikke trent p over ei uke pga ribbeinet..blh! Jeg elsker lats pushdown, den tar sykt bra!! Stende roing har jeg ftt p d nye programmet, fader alts som jeg gleder meg til begynne igjen! Du er r! :-)
Kristin Antiveros: h tusen takk! Du er jo bare herlig da! <3 h, fler med deg! :( Hadde jo hvileuke ogs ble jeg syk i tillegg! Noe s kjipt alts! Man vil man vil, men man kan bare ikke! Hper du kommer deg fort og er tilbake sterkere enn noen gang! ;) Lat push var sykt sweet! Den reiv ja! Det er s digg med ny input, det trengte jeg hvertfall! Jeg heier p deg :D

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg

4 Plass NM i Bikini Fitness Hsten 2016 som Debutant. Online coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til bde trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente. Nysgjerrig p coaching? Mail meg uforpliktende p christine@strongbody.no s sender jeg deg informasjon om hvordan det hele er lagt opp!

FollowFollow

Sk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits