Tidenes rygg økt! Sukker = gains! :P

  • 26.11.2015 kl. 00:39


I dag.. Åh.. I dag ass! 
I dag var ånden over meg! :P Haha.. 

Har hatt en relativt stressendes dag på jobb og ting har gått i 100! 
Jobba jo seff litt overtid i dag å :P 
Kjørte som et svin hjem. Jeg spiste min kreative pre workout fordi jeg ikke rakk å spise middag før økta, mens jeg snubla på meg klærne og flettet håret mitt.



Litt proteiner, karbohydrater og fett. Og sukker. 
Får fart på energi lageret klar for en økt!
Og det funka da for å si det mildt.

Så ble jeg plukket opp av fineste Hanne for en treningsdate ;) 
Sjekk henne ut HER! 

Og FOR en økt det ble! Hot diggety damn! :P <-- Jada.. super nørd! 


Men jeg hadde bare så godfølelsen da! <3
Alt bare gikk drit bra. Teknikker var konge, jeg følte meg sterk og det var easy peasy!



Dagens rygg og skulder økt bestod av:

Markløft 
Pull ups
Stående roing
Lat. push down
Nedtrekk
Rygghev
Militærpress
Upright row
Sidehev med hantler
Push ups

Og du dæven for en uslåelig kombo! <3

Jeg testet lateral push downs i dag for første gang og de var HELT konge!! Fikk sinnsykt god kontakt med lats.
Jeg sliter jo litt med venstre lats pga det er noe tull med den siden som har en sammenheng med skulderproblemet mitt.
Så da tenker jeg at jeg må styrke lats´a mine og da er dette en suveren øvelse.



Viktig å sjekke teknikken i speilet! ;)




 
Lurer du på hvordan øvelsen utføres med riktig teknikk? 

Sjekk denen linken HER! 

Kjørte jo også markløft! 
Legger ut en liten teknikk innføring a la Christine i morgendagens innlegg ;) 


 Rumpa ned.. Ansiktet fremover. LETS GO! ;)



OPP OPP OPP! 



På toppen så trekker du skuldrene godt tilbake og dytter/strammer rumpa. (Jokke litt forover :P)

Kjørte jo også stående roing :)



 Lempe av og gjøre seg klar da ;)



Bøy deg godt fremover, svai rygg og stolt holdning. Brystet opp og frem. 



Og kjør på! Trekk stangen mot brystet (for oss jenter så rett under the ladies)

Du kan kjøre 2 varianter! 
Du kan kjøre bredt overhåndsgrep som jeg gjør. Da går den litt mer på bakside skuldre og øvre rygg. 
Og du kan kjøre smalt underhåndsgrep. Da går den mer på biceps og rygg.

Jeg er DRIT fornøyd med økta i dag! Økte i alle øvelser. Enten på antall reps pr sett eller i kg. 
DET er så deilig! Det nye programmet mitt fungerer! AMEN! Hoho..

Når jeg kom hjem så ble det styrk melk som etter trenings måltid for jeg har bestilt meg nytt proteinpulver for jeg er tom og det nye ligger i bagasjen på bilen min og bilen min er ikke her akkurat nuh :P Glemske klovn altså :P 

Men frykt ikke! Styrk med kakao gjør samme nytta.



Jepp.. Klemte innpå en hel liter :P 
Makroene mine tilsa at det var innafor og da sier ikke denne jenta neitakk.. Oh no! ;)

Og siden kreativiteten = 0 fordi jeg skulle vært nydusjet og i seng for en time siden fordi jeg skal opp gry tidlig i morgen for jeg må dra tidligere på jobb så ble dette kveldsmaten min :P



Fantastisk hæ? :P Salta og pepra ihjæl så ingen andre i hele verden hadde ordket å spist det bortsett fra meg. 

En fin blanding av karbohydrater, fett og proteiner da hvertfall ;) 

Nuh er det dusj og natta <3



2 Kommentarer

Kristin Antiveros

26.11.2015 kl. 20:04
Fine, flinke du!! Nå fikk jeg jo enda mer lyst å trene, har litt abstinenser, hehe ;-) Har ikke trent på over ei uke pga ribbeinet..blæh! Jeg elsker lats pushdown, den tar sykt bra!! Stående roing har jeg fått på d nye programmet, fader altså som jeg gleder meg til å begynne igjen! Du er rå! :-)
Kristin Antiveros: Åh tusen takk! Du er jo bare herlig da! <3 Åh, føler med deg! :( Hadde jo hvileuke også ble jeg syk i tillegg! Noe så kjipt altså! Man vil man vil, men man kan bare ikke! Håper du kommer deg fort og er tilbake sterkere enn noen gang! ;) Lat push var sykt sweet! Den reiv ja! Det er så digg med ny input, det trengte jeg hvertfall! Jeg heier på deg :D

Skriv en ny kommentar

Christine Kamphaug - Treningsblogg

4 Plass NM i Bikini Fitness Høsten 2016 som Debutant. Online coach - Strongbody.no. En treningsblogg full av tips til både trening og kosthold. Og ellers meg og mitt lille univers! En doughnut elskende fitness jente. Nysgjerrig på coaching? Mail meg uforpliktende på christine@strongbody.no så sender jeg deg informasjon om hvordan det hele er lagt opp!

FollowFollow

Søk i bloggen

Bloggdesign

Design og koding av KvDesign - www.kvdesign.no
hits